ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΝ
ΜΑΣΣΩΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Όχι μόνον
απερίγραπτη θλίψη, αλλά αγανάκτηση και θυμό προξένησε στις καρδιές όλων μας, του
Μητροπολίτου, των Κληρικών και των Λαϊκών μελών της Μητροπόλεώς μας, η εικόνα
μερικών οπαδών της Στοάς, των κοινώς λεγομένων Μασσώνων, οι οποίοι, φέροντες
τα καθιερωμένα Σύμβολα της πλάνης των,
με πολλήν θρασύτητα ΔΙΑ ΠΡΩΤΗΝ ΦΟΡΑΝ έλαβαν μέρος στην παρέλαση της 25ης
Μαρτίου, που έγινε στο Νέο Ηράκλειο Αττικής, αλλά τηλεοπτικά έγινε γνωστή στο
Πανελλήνιο, με την ευκαιρία της
επετείου της εθνικής ημών παλιγγενεσίας!
Οι κατατρύχουσες την καρδιά μας
απορίες είναι:
- Πως, γιατί και υπό ποίαν έννοιαν μετέσχον οι ανωτέρω εξονομασθέντες στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου;
- Πόθεν έλαβαν την σχετική άδεια;
- Με ποιό τρόπο οι Μασσώνοι της Ελλάδος συνδέονται με τα επαναστατικά γεγονότα του 1821, ώστε να δικαιούνται της συμμετοχής των στην παρέλαση;
- Και γιατί άραγε επί ΕΚΑΤΟΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ (190) ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ δεν άσκησαν, εάν έχουν, το δικαίωμα τούτο;
Εξ όσων ημείς
τουλάχιστον, ερευνώντες, γνωρίζομεν, οι Τέκτονες, οι κοινώς αποκαλούμενοι
Μασσώνοι, για την εποχή των επαναστατικών γεγονότων του 1821, εθεωρούντο
ως αποβράσματα της
κοινωνίας και μόνον την περιφρόνηση των υγιώς φρονούντων αντιμετώπιζαν!
Εχαρακτηρίζοντο ως «αίρεσις αθέων και μάγων»!
Ένα
σημαντικότατο κείμενο της εποχής περί των Μασσόνων, που μας διέσωσε ο αείμνηστος
Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών
Εμμ. Γ. Πρωτοψάλτης, διαλαμβάνει τα
εξής:
«Εις την Ελλάδα εξ
όλων των αιρέσεων, αι οποίαι ευρίσκονται εν Ευρώπη, η των Ελευθεροτεκτόνων είναι η μόνη, ήτις είναι γνωστή και διά την οποίαν πιστεύεται, ότι αποτελείται εξ αθέων και μάγων, οίτινες ευρίσκονται εις σχέσιν μετά του
Διαβόλου και οίτινες είναι εχθροί όλων των Χριστιανών» ([1]).
Κατόπιν των ανωτέρω απευθυνόμεθα προς πάντα
αρμόδιο παράγοντα τόσον του Κράτους, όσον και της τοπικής Αυτοδιοικήσεως, και
παρακαλούμε να πληροφορήσει τον Ελληνικό Λαό, απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις-απορίες
μας.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ
ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου