Μέρος ε΄: 2008-2012
Η Ελλάδα επιλέχθηκε για να παίξει τον ρόλο του κράτους-μέλους σε πτώχευση της ΕΕ, προκειμένου να "δημιουργήσει" το μεγάλο πρόβλημα, για το οποίο η ΕΕ πρόκειται σύντομα. Να "βρει" την "λύση" σύντομα... 4 χρόνια έχει ξεσπάσει μία τεχνητή οικονομική κρίση. Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο επίκεντρο καταστροφολογίας. Πρέπει να πτωχεύσει πρώτη και να ακολουθήσουν οι χώρες της Νοτίου Ευρώπης... Έχουν βρεθεί τα κατάλληλα πολιτικά τζάκια που πραγματοποιούν το ξεπούλημα και τον διαμελισμό της Πατρίδος μας και του Ελληνισμού.
Σχέδιο Ελληνική Κρίση
Το Σχέδιο Ελληνική Κρίση είναι σχέδιο του διεθνούς σιωνισμού με σκοπό την πτώχευση πρώτα της Ελλάδος (ως πειραματόζωο) και των χωρών του Νότου. Έπειτα η δημιουργία μία ένωσης μεταξύ ΕΕ-ΗΠΑ καταργουμένης της ΕΕ υπό την επωνυμία "Ένωση" και ολοταχώς για την εφαρμογή του 24ου πρωτοκόλλου της Σιών!
Σχέδιο Ελληνική Κρίση
Το Σχέδιο Ελληνική Κρίση είναι σχέδιο του διεθνούς σιωνισμού με σκοπό την πτώχευση πρώτα της Ελλάδος (ως πειραματόζωο) και των χωρών του Νότου. Έπειτα η δημιουργία μία ένωσης μεταξύ ΕΕ-ΗΠΑ καταργουμένης της ΕΕ υπό την επωνυμία "Ένωση" και ολοταχώς για την εφαρμογή του 24ου πρωτοκόλλου της Σιών!
Κώστας Καραμανλής |
Η τότε κυβέρνηση Καραμανλή δεν έκανε σοβαρές προσπάθειες για να διαχειριστεί την κατάσταση και το χρέος. Ο Καραμανλής τότε, λόγω των σχέσεων που εγκαινίασε με την Ρωσία, ξεφεύγοντας από τις εντολές των Αμερικανών, απειλήθηκε από τους τελευταίους στις 19 Φεβρουαρίου 2009 πως θα τον δολοφονήσουν! Από εκείνη την ημέρα μέχρι τις 4 Οκτωβρίου 2008 ο Καραμανλής βρισκόταν υπό καραντίνα. Το Σχέδιο για την δολοφονία του λεγόταν "Πυθία 1" και προέβλεπε 4 κύρια σημεία: πολιτική αποσταθεροποίηση (υπόθεση μονής Βατοπεδίου), επιχειρηματική αποσταθεροποίηση (υποβάθμιση ελληνικής οικονομίας), κοινωνική αποσταθεροποίηση (κοινωνική αναταραχή και τρομοκρατικές ενέργειες τον Δεκέμβριο του 2008 με την δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου) και προβλήματα στην εξωτερική πολιτική, (σχέσεις με την Ρωσία, αγωγός φυσικού αερίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, βέτο στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ κλπ).
Τον Ιούνιο του 2009, ο Καραμανλής και ο τότε Υπουργός Οικονομικών Γιάννης Παπαθανασίου ξεκίνησαν συζητήσεις με τον Πρόεδρο του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν οι οποίες έμειναν ημιτελείς. Η αξιωματική αντιπολίτευση και τα αριστερά κόμματα οργάνωναν συνεχώς απεργίες. Ο Καραμανλής κήρυξε πρόωρες εκλογές για τον Οκτώβριο του 2009.
Τζέφρυ Παπανδρέου |
Οικονομική πολιτική
Τον Φεβρουάριο του 2010 η κυβέρνηση Παπανδρέου έλαβε τα πρώτα μέτρα λιτότητος. Για τον δημόσιο τομέα που περιλάμβαναν πάγωμα μισθών, περικοπές επιδομάτων 10%, περικοπές υπερωριών και οδοιπορικών.
Το δεύτερο πακέτο μέτρων λαμβάνεται τον επόμενο μήνα και προβλέπει:
- Μείωση 30% στα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα, αδείας
- Μείωση 12% σε όλα τα επιδόματα του Δημοσίου
- Μείωση 7% στις αποδοχές υπαλλήλων ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, ΝΠΙΔ
- Αύξηση ΦΠΑ από 4,5 στο 5%, από 9 στο 10%, από 19 στο 21%
- Αύξηση 15% στον φόρο της βενζίνης
- Επιβολή επιπλέον 10% έως 30% στους (ήδη υπάρχοντες) φόρους εισαγωγής επί της αξίας των περισσότερων εισαγόμενων αυτοκινήτων.
- Επαναφορά τεκμηρίων διαβίωσης σε όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα (είχαν καταργηθεί τον Σεπτέμβριο του 2003), ακόμα και στα μικρότερου κυβισμού.
- Επέκταση των τεκμηρίων διαβίωσης σε όλα ανεξαιρέτως τα ακίνητα, ακόμα και στα μικρότερα.
- Αντικατάσταση του 13ου και 14ου μισθού των δημοσίων υπαλλήλων με επίδομα 500 Ευρώ σε όλους όσους έχουν αποδοχές μέχρι 3.000 Ευρώ και πλήρης κατάργησή των δύο μισθών για μεγαλύτερες αποδοχές
- Αντικατάσταση 13ης και 14ης σύνταξης με επίδομα 800 Ευρώ για συντάξεις ως 2500 Ευρώ.
- Περαιτέρω περικοπή επιδομάτων 8% στα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων και 3% στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ όπου δεν υπάρχουν επιδόματα.
- Αύξηση του υψηλού συντελεστή ΦΠΑ από 21% σε 23%, του μεσαίου από 10% σε 11% (από 1η Ιουλίου 2010) και από 11% σε 13% (από 1η Ιανουαρίου 2011) και αντίστοιχα του χαμηλού στο 6,5% (από 1η Ιανουαρίου 2011).
- Αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης σε καύσιμα, τσιγάρα και ποτά κατά 10%
- Αύξηση στις αντικειμενικές τιμές ακινήτων
- Πρόσθεση ενός επιπλέον 10% στους φόρους εισαγωγής επί της αξίας των περισσότερων εισαγόμενων αυτοκινήτων.
Η Τρόικα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου