Για τον Κύριο μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ έχουμε τα εξής στοιχεία:
1) Ποιά γλώσσα μιλούσε; Αραμαϊκά, δηλαδή την γλώσσα που προερχόταν από την περιοχή καταγωγής του, τη Γαλιλαία, και κυρίως Ελληνικά, τα οποία ήταν η διεθνής γλώσσα της εποχής και η πλουσιοτέρα φυσικά. Οι Εβραίοι ήταν λαός νομάδων, βοσκών και κτηνοτρόφων, χωρίς ουδεμία παρουσίαση κάποιας μορφής τέχνης, όπως θέατρο, μουσική, ούτε είχαν φυσικά να επιδείξουν βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια, συγγράματα κλπ... Ο Χριστός μιλούσε λοιπόν αυτές τις γλώσσες που θα του επέτρεπαν την καλύτερη απόδοση της διδασκαλίας του, και όχι τα φτωχά Εβραϊκά.
Δεν φοίτησε σε καμιά σχολή Φαρισαίων, Σαδουκκαίων ή Εσσηνών. Δεν υπήρχαν δημόσιες σχολές στην Ιουδαία. Δεν φοίτησε σε ραβινική σχολή.
Σημειωτέον, πως Αραμαϊκά δεν μιλούσαν οι Εβραίοι, παρά λίγοι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα λόγια του Χριστού στον Σταυρό "Ηλί Ηλί, λαμά (λιμά) σαβαχθανί", τα οποία και οι Φαρισαίοι παρερμήνευσαν, διότι πολύ απλά δεν ήξεραν Αραμαϊκά. Έλεγαν φωνάζει τον Ηλία. Επίσης, βλέπουμε τον Ίδιο να χρησιμοποιεί κατά κόρον Ελληνικές λέξεις όπως "Διψώ" και η τελευταία του λέξη ήταν στα Ελληνικά: "Τετέλεσται".
Ο δε Ιησούς, μιλούσε μαζί τους στα Ελληνικά και μόνο! Με την Σαμαρείτιδα μίλησε στα Ελληνικά, διότι η Σαμάρεια ήταν 100% Ελληνική περιοχή. Η Καινή Διαθήκη είναι γραμμένη στα Ελληνικά, και κάποια μέρη της στα Αραμαϊκά. Ποιος ο λόγος λοιπόν να γραφτεί σε αυτές τις γλώσσες, αν ήταν κείμενο Εβραίων προς Εβραίους; Οι Απόστολοι, γνώριζαν όλοι Ελληνικά, αλλιώς πως θα έστελναν τις διάφορες επιστολές προς τις Ελληνικές πόλεις;
Ο δε Ιησούς, μιλούσε μαζί τους στα Ελληνικά και μόνο! Με την Σαμαρείτιδα μίλησε στα Ελληνικά, διότι η Σαμάρεια ήταν 100% Ελληνική περιοχή. Η Καινή Διαθήκη είναι γραμμένη στα Ελληνικά, και κάποια μέρη της στα Αραμαϊκά. Ποιος ο λόγος λοιπόν να γραφτεί σε αυτές τις γλώσσες, αν ήταν κείμενο Εβραίων προς Εβραίους; Οι Απόστολοι, γνώριζαν όλοι Ελληνικά, αλλιώς πως θα έστελναν τις διάφορες επιστολές προς τις Ελληνικές πόλεις;
Επίσης το όνομά Του προέρχεται από το Ιάσων, δηλαδή "θεράπων" και Χριστός σημαίνει "τον Χρισθέντα υπό του Θεού". Ελληνικότατα ονόματα νομίζω.
Επίσης μιλούσε με τους μαθητές Του στα Ελληνικά, καθώς όλοι ήταν Γαλιλαίοι.
Με τον Πιλάτο συνομιλούσε στα Ελληνικά.
Την κόρη του Ιαείρου την ανέστησε λέγοντας "Ταλιθά κούμι", και τον θεράπευσε τον κωφάλαλο λέγοντας "Εφαθά". (Αραμαϊκά)
2) Ποιά η καταγωγή Του; Από τα παρακάτω μπορούμε να βγάλουμε πιστεύω ασφαλές συμπέρασμα:
Ο ίδιος ο Ιησούς, διαχωρίζει την θέση Του και την καταγωγή Του από στους Εβραίους π.χ "...καθώς είπα τοίς Ιουδαίοις", "...οι πατέρες υμών έφαγον το μάννα εν γη ερήμω...", "...Υμείς εκ του πατρός του Διαβόλου εστέ, και τας επιθυμίας του πατρός υμών θέλετε ποιείν...".
Σε συνομιλία του με τον Ναθαναήλ, αναφέρει "...να και ένας Ιουδαίος που δεν είναι πονηρός"
Παντού αναφέρεται ως Ιησούς Ναζωραίος. Σχολείο δε, πήγε στην Ελληνική πόλη Νάζαρα ή αλλιώς Ναζαρέτ, εξ'ού και Ναζωραίος.
Ο σταυρικός θάνατος, ήταν ποινή που την επέβαλαν οι Ρωμαίοι σε υπηκόους ΜΗ Ρωμαίους. Οι Φαρισαίοι παράδωσαν τον Χριστό αρχικά στον Πιλάτο, έπειτα στον Ηρώδη και ξανά στον Πιλάτο, διότι δεν είχαν εξουσία επάνω Του. Γιατί άραγε; Μήπως δεν ήταν Εβραίος; Αν ήταν, θα Τον δίκαζαν οι ίδιοι και θα Τον θανάτωναν διά λιθοβολισμού. Η συνομιλία του Χριστού με τον Πιλάτο, γίνεται στα Ελληνικά, όπως είπα παραπάνω. Π.χ. ο Άγιος Ιάκωβος ο Αδελφόθεος θανατώθηκε με λιθοβολισμό όντας Εβραίος, ανιψιός ή γιος από προηγούμενο γάμο του μνηστήρος της ΠΑΝΑΓΙΑΣ Ιωσήφ.
Η καταγωγή δεν ήταν Ελληνική, ούτε Εβραική. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ήταν τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος. Όποιος όμως έχει αμφιβολίες γι΄ αυτό (ότι δεν είχε Ελληνική ή εβραική καταγωγή) ας δει στα Ευαγγέλια κατά Μάρκον, Λουκάν και Ιωάννην τι λέει ο ΧΡΙΣΤΟΣ όταν διαχωρίζει την θέση του από τον οίκο Δαβίδ θέλοντας να δείξει ότι δεν προέρχεται απ΄ αυτόν τον κόσμο.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ πήγε στην ευρύτερη περιοχή της Παλαιστίνης γιατί ο ΘΕΟΣ φανερώθηκε στον γενάρχη τους Αβραάμ και επειδή υπέκυπταν συνεχώς στην αμαρτία. Όμως αυτοί αντί να πιστέψουν, τον σταύρωσαν. Η ΠΑΝΑΓΙΑ επέλεξε να τον κυοφορήσει τον ΧΡΙΣΤΟ, δεν την πίεσε ο ΘΕΟΣ. Θέλω να πω ότι, στην πίστη μας υπάρχει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. Σε αντίθεση με την Μουσουλμάνους, το Ισλάμ που πιστεύουν ότι είναι δέσμιοι του πεπρωμένου. ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Δηλαδή αν ένας άνθρωπος πήγε και μέθυσε και τράκαρε με το αυτοκίνητο του και πέθανε-ου μη γένοιτο-γι΄ αυτό ευθύνεται ο ΘΕΟΣ. Έτσι και οι Εβραίοι επέλεξαν να τον θανατώσουν αντί να τον πιστέψουν.
Περιτμήθηκε ή όχι ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
Η καταγωγή δεν ήταν Ελληνική, ούτε Εβραική. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ήταν τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος. Όποιος όμως έχει αμφιβολίες γι΄ αυτό (ότι δεν είχε Ελληνική ή εβραική καταγωγή) ας δει στα Ευαγγέλια κατά Μάρκον, Λουκάν και Ιωάννην τι λέει ο ΧΡΙΣΤΟΣ όταν διαχωρίζει την θέση του από τον οίκο Δαβίδ θέλοντας να δείξει ότι δεν προέρχεται απ΄ αυτόν τον κόσμο.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ πήγε στην ευρύτερη περιοχή της Παλαιστίνης γιατί ο ΘΕΟΣ φανερώθηκε στον γενάρχη τους Αβραάμ και επειδή υπέκυπταν συνεχώς στην αμαρτία. Όμως αυτοί αντί να πιστέψουν, τον σταύρωσαν. Η ΠΑΝΑΓΙΑ επέλεξε να τον κυοφορήσει τον ΧΡΙΣΤΟ, δεν την πίεσε ο ΘΕΟΣ. Θέλω να πω ότι, στην πίστη μας υπάρχει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. Σε αντίθεση με την Μουσουλμάνους, το Ισλάμ που πιστεύουν ότι είναι δέσμιοι του πεπρωμένου. ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Δηλαδή αν ένας άνθρωπος πήγε και μέθυσε και τράκαρε με το αυτοκίνητο του και πέθανε-ου μη γένοιτο-γι΄ αυτό ευθύνεται ο ΘΕΟΣ. Έτσι και οι Εβραίοι επέλεξαν να τον θανατώσουν αντί να τον πιστέψουν.
Περιτμήθηκε ή όχι ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
Στο Λουκάς Β,21 αναφέρεται πως όταν πέρασαν οι 8 ημέρες και ήρθε ο καιρός της περιτομής, ονομάστηκε Ιησούς. Δεν λέει ότι περιτμήθηκε. Αλλά οι Άγιοι Πατέρες (π.χ Άγιος Γρηγόριος) υποστηρίζει ότι έκανε. Στο Ταλμούδ δε, βασική κατηγορία προς τον Χριστό ήταν πως δεν έκανε περιτομή (Zohar III, 282).
Η περιτομή στην Πίστη μας βέβαια καταργήθηκε αλλά η Περιτομή του ΧΡΙΣΤΟΥ "έχει ένα σημαντικό ρόλο": «Η περιτομή είναι αυτή που γίνεται στην καρδιά». Σωζόμαστε όταν πιστεύουμε με την καρδιά. Πρέπει να σωθούμε στην καρδιά. Ο Θεός λέει, «και περιτομή [είναι] η της καρδίας, κατά πνεύμα, ουχί κατά γράμμα, του οποίου ο έπαινος είναι ουχί εξ ανθρώπων, αλλ' εκ του Θεού» (Προς Ρωμαίους 2:29). Πρέπει να έχουμε την άφεση της αμαρτίας στις καρδιές μας. Εάν δεν έχουμε τη συγχώρεση της αμαρτίας στις καρδιές μας, δεν έχει αξία. Ο άνθρωπος έχει «εσωτερικό εαυτό και εξωτερικό εαυτό», και καθένας πρέπει να λάβει την άφεση της αμαρτίας εσωτερικά. Ο Απόστολος Παύλος λέει στους Ιουδαίους, «Η περιτομή είναι αυτή που γίνεται στην καρδιά».
Η περιτομή στην Πίστη μας βέβαια καταργήθηκε αλλά η Περιτομή του ΧΡΙΣΤΟΥ "έχει ένα σημαντικό ρόλο": «Η περιτομή είναι αυτή που γίνεται στην καρδιά». Σωζόμαστε όταν πιστεύουμε με την καρδιά. Πρέπει να σωθούμε στην καρδιά. Ο Θεός λέει, «και περιτομή [είναι] η της καρδίας, κατά πνεύμα, ουχί κατά γράμμα, του οποίου ο έπαινος είναι ουχί εξ ανθρώπων, αλλ' εκ του Θεού» (Προς Ρωμαίους 2:29). Πρέπει να έχουμε την άφεση της αμαρτίας στις καρδιές μας. Εάν δεν έχουμε τη συγχώρεση της αμαρτίας στις καρδιές μας, δεν έχει αξία. Ο άνθρωπος έχει «εσωτερικό εαυτό και εξωτερικό εαυτό», και καθένας πρέπει να λάβει την άφεση της αμαρτίας εσωτερικά. Ο Απόστολος Παύλος λέει στους Ιουδαίους, «Η περιτομή είναι αυτή που γίνεται στην καρδιά».
http://www.egolpion.com/ellinilatrika_muthevmata.el.aspx
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aktines.blogspot.com/2016/01/blog-post_90.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://nefthalim.blogspot.com/2013/04/blog-post_3028.html