Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ ΠΑΥΛΟΣ & ΝΙΚΟΛΑΟΣ: «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ»

Γράφει ένας από τους διαχειριστές του «Δημοκρατικοῦ Ἐθνικοῦ Ρεύματος».

   Άμεση επιστροφή της Ελληνικής Ιθαγένειας στην Ελληνική Βασιλική Οικογένεια! Αυτή είναι η πρόταση του βασιλόφρονος blog μας! Δεν είχαν ποτέ επίθετο και δεν χρειάζεται να πάρουν! Όλα αυτά είναι εφευρήματα του κόμπλεξ κατωτερότητος και του σύνδρομου φοβίας των «Ελλήνων πολιτικών» για μία ενδεχόμενη και πιθανή αποκατάσταση του βασιλικού θεσμού στην Ελλάδα. Στην υστερία αυτή συμμετέχουν ο πάντα πρόθυμος κίτρινος τύπος και τα... σχολικά βιβλία για την πλύση εγκεφάλου των Ελληνόπουλων.

    Το πολίτευμα στην Ελλάδα ΔΕΝ κρίθηκε ΟΡΙΣΤΙΚΑ! Αυτά είναι προπαγανδιστικές φληναφίες πολιτικάντηδων και ΜΜΕξαπάτησης για να διαιωνίζουν μεταξύ τους τις καρέκλες και το χρήμα. Το πολίτευμα δεν κρίνεται από μία συγκεκριμένη γενιά σε μία συγκεκριμένη ιστορική φάση! Εναπόκειται πάντοτε στην κρίση του κυριάρχου λαού, ΕΦΟΣΟΝ μιλούμε για Δημοκρατία.

    Στο παρόν άρθρο ας σταθούμε στις, κατά την γνώμη μας, φράσεις και δηλώσεις που αξίζει να σταθούμε από την πρόσφατη και για πρώτη φορά στην δημόσια τηλεόραση κοινή συνέντευξη του Διάδοχου Παύλου και του Πρίγκιπα Νικολάου (3-7-2023).

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

    Διευκρίνισαν με απόλυτη σαφήνεια αμφότεροι το θέμα της ελληνικής ιθαγένειας και το ζήτημα της απόκτησης επωνύμου. «Το να σου αφαιρέσουν την ιθαγένεια είναι γραφειοκρατικό, το αν εγώ είμαι Έλληνας ή όχι το ξέρω εγώ… Δεν είναι θέμα επιλογής επιθέτου. Είχα ιθαγένεια, μας αφαιρέθηκε. Εννοείται ότι επιδιώκω να αποκτήσω την ιθαγένεια, επίθετο δεν έχω, μπορούμε να το κουβεντιάσουμε αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το να σου αφαιρέσουν την ιθαγένεια είναι κάτι γραφειοκρατικό. Το αν είμαι Έλληνας ή όχι το ξέρω εγώ, στις φλέβες μου ρέει Ελλάδα, ταυτίζομαι με αυτόν τον τόπο και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς» διασαφηνίζοντας «Δεν είμαι φιλέλλην. Είμαι Έλλην».

    Αναφέρει, επίσης, ο Νικόλαος: «Παντού αισθανόμουν ξένος. Στην Αγγλία, είμαι ευγνώμων, υπηρέτησα, έζησα, έμαθα τα ήθη και τα έθιμά τους, το χιούμορ τους, αλλά ποτέ δεν αισθάνθηκα Άγγλος. Μόλις ήρθα εδώ, αισθάνθηκα ότι εδώ είναι ο τόπος μου. Οι φιλέλληνες είναι ξένοι, αλλά εγώ είμαι Έλληνας. Ήρθα Ελλάδα, την αγαπάω και θέλω να υπηρετήσω αλλά είμαι Έλληνας».

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ

    Η δημοσιογράφος Σοφία Παπαϊωάννου ρώτησε τον Παύλο για το όνομά τους, πώς συστηνόταν και πώς συστήνεται, καθώς και για το θέμα του πριγκιπικού τίτλου. «Συστηνόμουν Παύλος. Όταν γίνεται μια συζήτηση και καθένας μιλά με τον άλλον, γίνεται και μια συζήτηση για το ποιος είναι. Σε άλλους ήταν ενδιαφέρον, σε άλλους όχι. Αλλά ήταν και κάτι που ήξερα, γιατί είχα ζήσει σε παλάτι, με την ξαδερφή μου, στη Δανία, αλλά και με τον ξάδερφό μου, τότε πρίγκιπα και σήμερα βασιλιά της Ισπανίας Φελίπε, με τον οποίο κάναμε φοιτητική ζωή. Όταν με ρωτούν το όνομά μου, συνήθως λέω "Παύλος of Greece". Άλλοι με λένε "Prince Pavlos". Σε μια σύσκεψη για την δουλειά μου λέω ότι είμαι ο "Παύλος of Greece". Ξέρετε, το "πρίγκιπας Παύλος" είναι τίτλος, δεν έχουμε ντοκουμέντο που να το γράφει, αλλά είμαι γεννημένος πρίγκιπας. Τα παιδιά μου είναι γεννημένα από εμένα, άρα είναι και αυτά πρίγκιπες. Το αν είμαστε πρίγκιπες σε μια εργατική θέση, δεν είμαστε, αλλά είμαστε γεννημένοι πρίγκιπες. Γι' αυτό το όνομά μας είναι δύσκολο. Μας αποκαλούν με άλλα ονόματα επειδή ο παππούς μας είχε έρθει εδώ χωρίς άλλο όνομα. Η βασιλεία καταργήθηκε, αλλά εμείς είμαστε γεννημένοι πρίγκιπες. Δεν είναι ότι παίρνουμε τη θέση με το να μας αποκαλεί κάποιος έτσι».

ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ

    Ο Διάδοχος Παύλος για μια φορά ακόμη ξεκαθάρισε την γνωστή από το 1915 αντιβασιλική πιπίλα των αργυρώνητων πολιτικών και δημοσιογράφων περί «Γλύξμπουργκ» τονίζοντας ότι «το "Γλύξμπουργκ" δεν είναι δικό μου. Είναι μια καταγωγή της οικογένειας. Όταν το θέμα πήγαμε στα δικαστήρια και εδώ και στη Δανία και υπάρχουν χαρτιά που λένε ότι το όνομά μας δεν είναι Γλύξμπουργκ. Το Γλύξμπουργκ είναι ένα από τα κάστρα της οικογένειας που πήρε η Γερμανία από την Δανία. Στους τάφους των προγόνων μας γράφει "Πρίγκιπας της Ελλάδας και της Δανίας". Είναι εύκολο να το δώσει κανείς το όνομα "Γλύξμπουργκ" και επειδή οι Γερμανοί ήταν οι κακοί του πολέμου, ώστε να μας κάνουν να φαινόμαστε χειρότεροι. Είμαι Έλληνας. Όπου και να ζω, όπου και να κάνω το σπίτι μου, η αγάπη μου και οι ρίζες μου είναι εδώ».

Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

    Ο Διάδοχος Παύλος τόνισε: «Αυτό που μας έδωσε και άφησε ο πατέρας ήταν η αγάπη για την χώρα μας. Αλλά επειδή δεν μπορούσαμε να επιστρέψουμε, πάντα μας έλεγε το να προσφέρεις στην χώρα μας είναι το πιο σημαντικό και γι’ αυτό συνεχίζουμε να θέλουμε να προσφέρουμε. Είχαμε πάντα το όραμα ότι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε. Να κάνεις καριέρα και να έχεις αυτό στο νου σου, είναι δύσκολο. Πρέπει να δουλεύουμε πιο ήπια, πίσω από κλειστές ώρες. Οπότε, μπορώ να προσφέρω ως αυτό που είμαι. Να περνάω, για παράδειγμα, ένα μήνυμα στον Βασιλιά της Δανίας, της Ισπανίας, της Αγγλίας όταν χρειάζεται. Γιατί σε μια οικογένεια αυτό γίνεται πολύ πιο εύκολα απ’ ό,τι με πολιτικούς».

Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΩΝ

    Ο Πρίγκιπας Νικόλαος δήλωσε πως «έχουμε ξεκινήσει το Action Hellas με σκοπό να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στην κοινωνία. Να βοηθήσουμε στις ακριτικές αρχικά, νησιωτικές κοινωνίες με προληπτικές ιατρικές εξετάσεις. Πάμε να βοηθήσουμε με απώτερο σκοπό να διατηρήσουμε τις κοινωνίες να παραμείνουν εκεί. Η Ελλάδα είναι ένα τεράστιο κόσμημα και οι πολύτιμες πέτρες είναι τα νησιά της και οι ακριτικές κοινωνίες που δίνουν ζωντάνια στη χώρα μας».

    Ο Διάδοχος Παύλος λέει ότι «πάντα ήθελα να ασχοληθώ με εθελοντισμό στην Ελλάδα Στην Αγγλία υπήρχε το Prince’s Trust που βοηθά τη νεολαία να βρίσκει δουλειά, ιδιαίτερα αυτούς που έχουν δυσκολίες, είτε έχουν φύγει νωρίς από το σχολείο, με τη φυλακή, ναρκωτικά. Μου ζήτησαν βοήθεια και είπα βεβαίως, αλλά πρώτα να κάνουμε στην Ελλάδα. Τότε είχαμε κρίση και η χώρα μας ήταν πρώτη στην ανεργία στην ΕΕ, οπότε με ένα φίλο και με τη βοήθεια του “Άννα Μαρία” βρήκαμε τον τρόπο. Έξι χρόνια τώρα, βοηθήσαμε 3.000 νέους να βρουν εργασία, 67 νέες εταιρείες που έχουν ανοίξει με τη βοήθειά μας και εγώ θέλω να συνεχίσω σε έναν τέτοιο κλάδο».

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ

    Θετικότατη αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του Πρίγκιπα Νικολάου: «Εγώ περίμενα πώς και πώς να μου έρθει το χαρτί να πάω να υπηρετήσω στον στρατό. Η μεγαλύτερη τιμή μου θα ήταν να υπηρετήσω στον Ελληνικό Στρατό. Δεν μου ήρθε ποτέ. Αν μπορούσα ποτέ να ζητήσω ένα ρουσφέτι από τον εκάστοτε υπουργό Αμύνης, θα ήταν: βάλε με να υπηρετήσω», επισημαίνει ο Νικόλαος.

Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    «Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ να κατεβείτε στην πολιτική στην Ελλάδα;» ήταν μια από τις ερωτήσεις που δέχθηκε ο Παύλος και ο ίδιος απάντησε: «Δεν έχω σχέση με κανένα κόμμα, ούτε μας έχουν ζητήσει βοήθεια. Στον δρόμο μάς έχουν πει να πολιτευτούμε. Δεν το θέλαμε όμως. Ούτε εγώ, ούτε ο πατέρας, ούτε τα παιδιά. Δεν είναι στο πρόγραμμα. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ η πολιτική της Ελλάδας, όχι όμως να κατέβω».

    Στην ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν υπήρχαν κάποιοι που λέγανε στον αείμνηστο Βασιλέα Κωνσταντίνο να γυρίσει, ο Παύλος απάντησε: «Βέβαια, αλλά ποτέ δεν έγινε μια τέτοια πράξη· το Σύνταγμα είναι Σύνταγμα». «Εάν κάποιος είχε γίνει βασιλιάς και άλλαζε το Σύνταγμα και έφευγε και ξαφνικά του έλεγε κάποιος "έλα πίσω", θα ερχόταν. Αλλά δεν το επιδίωξε ποτέ. Πάντα υπήρχαν κάποιοι που τον ήθελαν ως βασιλιά, αλλά ποτέ δεν έγινε πράξη τέτοια. Το Σύνταγμα δεν αλλάζει χωρίς δημοψήφισμα και ποτέ δεν έβαλε το χέρι του για να γίνει κάτι τέτοιο. Ήθελε μόνο να γυρίσει στην Ελλάδα και το κατάφερε».

    Ο Πρίγκιπας Νικόλαος απαντά: «Είχε ακουστεί για κάποιο χρονικό διάστημα την τελευταία πενταετία ότι θα ξεκινήσω δικό μου κόμμα, ότι θα κατέβω στην πολιτική, ήταν ψέμα. Δεν το είχα σκεφτεί, δεν είχα σκοπό. Αλλά επειδή ακούστηκε και μου το ζήτησαν διάφοροι, άνθρωπος είμαι, το σκέφτηκα, το έβαλα κάτω κι αποφάσισα ότι δεν είναι για μένα. Δεν ήθελε και ο πατέρας, αλλά το σκέφτηκα νηφάλια και ήρεμα. Αν μπαίνοντας στην πολιτική θα προσφέρεις πολύ περισσότερα στην πατρίδα σου, να το σκεφτώ, αλλά δεν βρήκα κάποιον τέτοιον που θα έχει επιχειρήματα να με πείσει. Άνθρωποι στον δρόμο μού το ζητάνε, φίλοι επιχειρηματίες και άλλοι μου το έχουν ζητήσει, αλλά πολιτικό κόμμα όχι. Σκοπός μου είναι να προσφέρω με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ. Είτε ως ιδιώτης, είτε ως εθελοντής, είτε ως Έλληνας που ταξιδεύει στο εξωτερικό και μιλά με ανθρώπους που έχουν επιρροή σε αποφάσεις, πάντα για το καλό της Πατρίδας».

ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ - ΕΛΛΗΝΕΣ με ΗΘΟΣ & ΣΕΒΑΣΜΟ!

10 σχόλια:

  1. Οι Βασιλείς Παύλος και Γεώργιος Β ήταν ομοφυλόφιλοι ή είχαν παρά φύσιν σχέσεις? Γιατί κάτι τέτοια υποστηρίζει το μακελειό του Στ.Χίου. Δείτε σχόλια και φρίξτε:
    "Ο Τρούμαν Καπότε ήταν του κυκλώματος, οπότε κάτι γνωρίζει.
    Και ο θείος του Παύλου, Γεώργιος, β’ υιός του Γεωργίου Α’,
    είχε παρα φύσιν σχέση με θείο του, πρίγκηπα Δανίας.
    Η σύζυγος του Μαρία Βοναπάρτη τον εγκατέλειψε γι’ αυτόν τον λόγο." Κι ένα άλλο σχόλιο:"ΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΜΟΥΛΟΥΣ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΓΑΝ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΕΙΣΤΕ ΤΕΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥΤ.....ΚΙ ΟΛΥΜΠΙΑ. ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΣΑΙ… ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ Π..ΠΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ;"(σ.σ οι άσχημες λέξεις δεν είναι δικές μου και τα σχόλια που επισυνάπτω δεν με εκφράζουν). Η ερώτηση αυτή έγινε με αφορμή το εξής:"ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ: «ΝΤΕΝΙ», Η ΣΕΡΝΙΚΗ ΠΟΡΝΗ ΙΠΠΕΥΕ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ – ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΥΜΑΝ ΚΑΠΟΤΕ: ΣΤΕΜΜΑ, ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, ΠΟΤΟ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ! ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΞΕΘΑΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!" 10 Ιουλίου 2023

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλυαρίες για να δημιουργούν εντυπώσεις. Θα καταρριφθεί κι αυτό εν ευθέτω χρόνω...

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύο άρθρα από το μακελειό του κ.Στεφάνου Χίου που,για ακόμα μια φορά, λένε ψέματα για την βασιλική μας οικογένεια:
    Α)https://www.makeleio.gr/%CE%B5%CE%BE%CF%89%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF/%CE%9F%CE%A3%CE%91-%CE%A0%CE%A1%CE%95%CE%A0%CE%95%CE%99-%CE%9D%CE%91-%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%9F%CE%A5%CE%9D-%CE%9F%CE%99-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%9D%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%97%CE%9D/

    Β)https://www.makeleio.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%9D%CE%99-%CE%97-%CE%A3%CE%95%CE%A1%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%9D%CE%97-%CE%99%CE%A0%CE%A0%CE%95%CE%A5%CE%95-%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%A0%CE%91%CE%A5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλυαρίες για να δημιουργούν εντυπώσεις. Θα καταρριφθεί κι αυτό εν ευθέτω χρόνω...

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ελλάδα!
    Ζήτω η 28η Οκτωβρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά! Σε λίγες ημέρες (στις 10 γενάρη) οι απανταχού Έλληνες Βασιλόφρονες θα τιμήσουμε το ένα έτος από την προς Κύριον εκδημία του Μεγαλειωτάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου 13ου ( ή του Β). Καλείται η Ελλάς να δώσει τιμητικά έστω και μετά θάνατο πίσω την ελληνική υπηκοότητα στον Βασιλιά και κατ επέκταση σε όλη την Βασιλική μας Οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανησυχητική είδηση εκ Λονδίνου:
    Η Α.Μ. ο Βασιλεύς Κάρολος Γ' του Ηνωμένου Βασιλείου(φήμες λένε ότι είναι Βαπτισμένος Ορθόδοξος Χριστιανός κρυφά στο Άγ.Όρος) διαγνώστηκε με Καρκίνο.
    Περαστικά και Καλή Ανάρρωση στον Βασιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια ερώτηση αγαπητοί διαχειριστές του παρόντος Ιστολογίου: Εμείς όλοι οι βασιλόφρονες τι να ψηφίσουμε στις Ευρωεκλογές που πλησιάζουν; (τώρα που γράφω το σχόλιο είναι τέλη Φλεβάρη και οι Ευρωεκλογές είναι αρχές Ιούνη• δεν το λες και μακριά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να αναφέρω στο σχόλιό μου ότι Επαναλειτουργεί η Ιστοσελίδα(site επί το νεοελληνικότερο) της Ελληνικής Βασιλικής μας Οικογένειας:
      Greekroyalfamily.gr (νομίζω αυτός είναι ο σύνδεσμος-link-)

      Διαγραφή