Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

...ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΡΩ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΣΟΥ ΣΙΩΝ ΕΠΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...

Γράφει ένας από τους διαχειριστές του "Δημοκρατικού Εθνικού Ρεύματος".

"...Καὶ ἐξεγερῶ τὰ τέκνα σου, Σιών, ἐπὶ τὰ τέκνα τῶν Ἑλλήνων..." από την Προφητεία Ζαχαρίου κεφ. 9,13. Το ακούμε στον Εσπερινό της Κυριακής των Βαΐων (εσπέρας Σαββάτου του Λαζάρου). Έτσι διάφοροι προπαγανδιστικοί κύκλοι δωδεκαθεϊστών και αιρετικών επενδύοντας στην αμάθεια και την θεολογική αμάθεια της πλειοψηφίας του λαού μας του δημιουργούν εντυπώσεις με σκοπό να τον απομακρύνουν από την αλήθεια του ΘΕΟΥ. Όμως για να βγάλουμε συμπέρασμα πρέπει να διαβάσουμε το Ιερό κείμενο από την Παλαιά Διαθήκη.

Τι λέει το ανάγνωσμα:
"Χαίρε λοιπόν παρά πολύ, κόρη μου Σιών, διαλάλησε Ιερουσαλήμ ιδού ο βασιλεύς σου έρχεται εις σε δίκαιος, λυτρωτής και σωτήρας, πράος, καθήμενος επάνω σ΄ ένα υποζύγιο, σ΄ ένα νεαρό πουλάρι. Αυτός θα αχρηστεύσει τα πολεμικά άρματα της φυλής του Εφραίμ, που εκπροσωπεί το βασίλειον του Ισραήλ, και το ιππικό της Ιερουσαλήμ. Θα εξολοθρεύσει τα πολεμικά τόξα και θα επικρατήσει μεγάλη ειρήνη εκ μέρους των ειδωλολατρικών λαών. Θα κυριαρχήσει ως υπέρτατος άρχοντας από των ανατολικών ποταμών μέχρι της Μεσογείου Θαλάσσης, από τους ποταμούς Τιγρήτα και Ευφράτη μέχρι των περάτων της γης. Συ, Κύριε, απαντά ο προφήτης, χάρις στην Διαθήκη, που συνήψες δι’ αιματηρών θυσιών με τους Ισραηλίτες, ανέσυρες τους δεσμίους και αιχμαλώτους Ιουδαίους, από τον λάκκο της αιχμαλωσίας τους, όπου ούτε νερό δεν υπήρχε. Εσείς δε, οι αιχμάλωτοι και δέσμιοι της Ιουδαϊκής συναγωγής, θα εγκατασταθείτε ασφαλείς και ειρηνικοί στην οχυρωμένη πόλη σας. Και έτσι αντί της ολιγοχρόνιας εξορίας σου, λαέ της φυλής Ιούδα, θα σου ανταποδώσω εγώ πολλαπλάσια την αμοιβή σου. Διότι εσάς, της φυλής Ιούδα, σας χρησιμοποίησα και σας τέντωσα ως τόξο, ως άλλη δε φαρέτρα γέμισα με βέλη τους άλλους Ισραηλίτες. Θα εξεγείρω τα τέκνα σου Σιών, εναντίον στα τέκνα των Ελλήνων (=ειδωλολατρών) και θα σε χειρισθώ ως ρομφαία πολεμιστή. Ο Κύριος θα επέλθει εναντίον αυτών των εχθρών και τα βέλη του θα εξακοντισθούν ως αστραπές". 
Το κείμενο μιλά για τον ερχομό του ΧΡΙΣΤΟΥ στα Ιεροσόλυμα καθήμενος επί πώλου όνου. Αναφέρεται στην ειρήνη που θα φέρει στον κόσμο. Η Παλαιά Διαθήκη μεταφράστηκε από τους 70 ή 72 Αποστόλους. Για τους Ισραηλίτες Έλληνας ήταν ο εθνικός, ο ειδωλολάτρης. Και εμείς σήμερα όταν λέμε Τούρκοι εννοούμε τους Μουσουλμάνους. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην φράση του άνωθεν κειμένου. Όμως και πάλι, θα αναρωτηθείτε, γιατί τέτοιος μίσος στους Έλληνες ο ΘΕΟΣ, μία φυλή που την ευλόγησε και εξαιρέτως ευεργετήθηκε.
Μην ξεχνούμε ότι Παλαιά Διαθήκη την έγραψαν άνθρωποι, όχι ο ΘΕΟΣ. Φερ΄ ειπείν στο βιβλίο του "Ιησού του Ναυή" δίνεται η εντύπωση ενός πολεμιστή Θεού. Όχι. Ο τρόπος γραφής του συγγραφέα. Τον παρομοιάζει με πολεμιστή, δεν το κάνει πολεμιστή.
Η Παλαιά Διαθήκη (Μακκαβαίων Α΄ και Δανιήλ) επαινεί με τα καλύτερα λόγια τον Μέγα Αλέξανδρο. Προφητεύεται ως Βασιλεύς που θα δώσει τα φώτα του πολιτισμού σ΄ όλη την οικουμένη! Γιατί ο Μέγας Αλέξανδρος σεβάστηκε την παράδοση και τα ήθη-έθιμα του τόπου του οποίου εκπολίτιζε και απέδειξε ότι πολλοί λαοί μπορούν να ζήσουν κάτω από την σκέπη του ίδιου βασιλείου. Γι΄ αυτό και ονομάστηκε Μέγας. Ένωσε πρώτα όλους τους Έλληνες και μετά έκανε μία αμυντική μεν εκστρατεία εις βάρος των Περσών (οι οποίοι τους προηγούμενους αιώνες επιτίθονταν στα ελληνικά κράτη) αλλά και μία εκπολιστική μεταδίδοντας το φως και τον πολιτισμό της Αρχαίας Ελλάδος στα βάθη της Ανατολής. Ηγέτης που αναπολείται μέχρι σήμερα!
Οι διάδοχοι όμως του Μεγάλου Αλεξάνδρου αλληλοφαγόνονταν και διέλυσαν το βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ένας διάδοχος του Μεγάλου αυτού Στρατηλάτη ήταν ο Αντίοχος ο οποίος όχι μόνο δεν σεβάστηκε τις παραδόσεις των Ιουδαίων και των λαών που επικυριαρχούσε αλλά εξαπέλυε διώξεις και καταστροφές εις βάρος τους. Ο Αντίοχος απαγόρευσε την περιτομή των παιδιών του Ισραήλ. (Προσωπικά πιστεύω πως η περιτομή είναι βάρβαρο έθιμο αλλά ήταν η "συμφωνία" ΘΕΟΥ και Αβραάμ διότι από γυναίκα του γένους του προήλθε ο λυτρωτής του κόσμου ΧΡΙΣΤΟΣ). Πως θα σας φαινόταν να ερχόταν ένας ξένος κατακτητής και μας απαγόρευε να βαπτίζουμε τα παιδιά μας;;; Η τιμωρία που επέβαλε ο Αντίοχος στα περιτμημένα παιδιά ήταν κρέμασμα ανάποδα!
Από τα φώτα του πολιτισμού στις αγριότητες και την θρησκευτική ανελευθερία. Έτσι εξηγείται το μίσος των Εβραίων ενάντια στον Αντίοχο και δια του Αντιόχου σ΄ όλη την Ελληνική φυλή. Βέβαια οι λόγοι είναι πολύ περισσότεροι. Ο σωβινισμός των Εβραίων (σιωνισμός) συμβολίζεται με ένα φίδι που κατακτά την οικουμένη με σκοπό να την καταδυναστεύσει. Πρώτη "στάση" η Αρχαία Αθήνα του Περικλή τον 5ο αιώνα π.Χ.. Και ο νοών νοείτω...
Πιστεύω να σας λύθηκαν ορισμένες απορίες και να αποβάλετε την άθλια σιωνιστική προπαγάνδα δια των δωδεκαθειστών και άλλων οργανώσεων με σκοπό να αφανίσουν την Ορθοδοξία.

3 σχόλια:

  1. Ἔστω καί ὑπ' αὐτό τό πρίσμα ἐάν ἑρμηνευθῆ τό ἐδάφιο (χρειάζεται νά κάνη κάποιος πολλές νοητικές ἀκροβασίες γιά νά καταλήξη σέ αὐτό), διά μέσου αὐτῆς τῆς φράσεως διαφαίνεται ἡ πάλη ἀνάμεσα σέ δύο κοσμοθεάσεις: Τήν Ἑλληνική, πού ἐκφράζει τήν ἐλεύθερη ἔκφραση ἰδεῶν, τήν πολιτική, τήν ἰδεολογική καί τήν θρησκευτική ἐλευθερία, καί τήν Σιωνιστική πού ἐκφράζει τήν ὑποταγή σέ ἕναν ἐκδικητικό μεροληπτικό θεό-δολοφόνο, τόν Γιαχβέ, πού ἀπαγορεύει κάθε ἐλευθερία σκέψης πέραν τῶν "ἱερῶν" του κανόνων εἰσηγμένων διά τοῦ (Φαρισαϊκοῦ) ἱερατείου καί ἐπικροτεῖ τήν καταστροφή κάθε "μή ἱεροῦ" βιβλίου (Πράξεις Ἀποστόλων κεφ.19, παρ. 19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε ντρέπεστε λίγο να κόβετε και να ράβετε τα κείμενα στα μέτρα σας. Έλληνες = ειδωλολάτρες από που και ως που; όταν ο Μωυσής ανέβηκε να πάρει τις πλάκες με τις εντολές και γύρισε και τους βρήκε να λατρεύουν είδωλα πχ χρυσό μοσχάρι αυτοι δεν ήταν ειδωλολάτρες; Η Π.Δ. είναι ένα αντιχριστιανικό βιβλίο, όποιος θέλει ας με ακολουθήσει είπε ο Ιησούς και δεν είπε τπτ για εξεγερσεις και σπαθιά. Όταν έστειλε ο δήθεν θεός τα τέκνα κατά των Ελλήνων και τους κάνανε με τα κρεμυδακια τους Μογγόλους προσπάθησαν να γίνουν φιλαράκια μετα γιαυτο γράφουν καλα λόγια για τον Μ Αλεξανδρο. Ποτε ο Ιησούς δεν προσπαθούσε με την βία να αλλάξει τους ανθρώπους όπως είπαμε και πριν αλλά με τα λόγια και τη μετάνοια την αληθινή μετάνοια. Πρώτοι που μίλησαν για Μονοθεισμό ήταν οι ΈΛΛΗΝΕΣ και κανείς άλλος. Εχουμε την πρώτη αποκάλυψη του Θεού στον Ερμή τον Τρισμεγιστο που αποκαλει ο Θεός τον εαυτό του Ποιμάνδρη, τι μας θυμίζει αυτό τον Ιησού φυσικά "Εγώ ειμί ο Ποιμήν ο καλός". Ο νοών νοείτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Παλαιά διαθήκη καί ο Θεοs τών εβραίων δέν έχει καμία σχέση μέ τον Τριαδικό Θεό μαs.Η Π.Λ.φανερώνει εναν θεό μίσους καί όχι τό Αγαθό τρισυποστατο θεό μάς, αυτή πού στό πέρασμα τών αιώνων διαστρέβλωσαν τον λόγο τού ΧΡΙΣΤΟΥ αποκρύπτοντας τό έργο του επί της γης θά λάβουν τήν ανταμοιβή Αξιού τών έργων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή