Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΛΗ;;

Γράφει ένας από τους διαχειριστές του "Δημοκρατικού Εθνικού Ρεύματος".

Όποιος ασχολείται με τα κοινά έχει απηυδήσει με την σημερινή κατάντια του πολιτικού και πολιτειακού συστήματος. Από το 2011 που δημιουργήθηκε το "Δημοκρατικό Εθνικό Ρεύμα" συντάσσεται με την φωνή αυτών των Ελλήνων που προχωρούν από την αγανάκτηση στην μετάνοια, από την αδράνεια στην αγωνιστικότητα, από την θεωρία στην πράξη.
Ποτέ δεν κρύψαμε την προτίμησή μας στον βασιλικό θεσμό ως το καλύτερο και καταλληλότερο πολίτευμα για την Ελλάδα αλλά αντίθετα μέσα από άρθρα μας όχι μόνο προσπαθήσαμε να εκφράσουμε μία μεγάλη μερίδα συμπατριωτών μας αλλά και να προωθήσουμε και να αναπτύξουμε την πολιτική φιλοσοφία του βασιλικού θεσμού.

Είμαστε Έλληνες!
Όταν η Ελλάδα άλλαξε Εθνικό ΎμνοΠοια λόγια να βρεις για να εκφράσεις την αγάπη για την Πατρίδα σου;; Με ποιες λέξεις να περιγράψει την Ελλάδα;; Για εμάς είναι τιμή, συγκίνηση και υπερηφάνεια και ας κινδυνεύουμε πλέον να χαρακτηριζόμαστε φασίστες επειδή αγαπάμε την Πατρίδα μας. Στο άκουσμα του Εθνικού Ύμνου κάθε Έλληνας δακρύζει γιατί εκεί μέσα βρίσκεται και αποκαλύπτεται μία ιστορία χιλιετιών γεμάτη δόξες, θυσίες, πολιτισμό, παράδοση, πόνο, δάκρυ, αίμα αλλά και διχόνοιες και ασυνεννοησίες. Αυτοί όμως είμαστε, με τα καλά και τα στραβά μας, αυτό είναι το έθνος μας, αδελφό με τα άλλα έθνη αφού "ἐξ ἑνὸς πάντες" αλλά πρωτοπόρο στον χωροχρόνο.

Είμαστε Μακεδόνες.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε και μία από τις μεγαλύτερες πολιτικές προδοσίες της μεταπολίτευσης που συντελέστηκε πέρυσι τον Ιανουάριο του 2019 όταν η Βουλή των Ελλήνων πούλησε το όνομα "Μακεδονία" στο γειτονικό κράτος των Σκοπίων. Ένα σώμα είναι η Ελλάδα με πολλά μέλη και η Μακεδονία είναι οι πνεύμονες. Έρχονται στον νου μας τα λόγια του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών κυρού Χριστοδούλου: «Η Μακεδονία θα σώσει την Ελλάδα γιατί κάποια Ελλάδα αποφάσισε να αυτοκτονήσει. Και η Μακεδονία είναι αυτή που κρατά ψηλά τα λάβαρα με τέτοιες ιστορίες, αναμνήσεις. Με την ιστορική μνήμη καθάρια. Χωρίς σκοπιμότητες. Χωρίς υπολογισμούς. Χωρίς έξωθεν εντολής. Χωρίς υπαγορεύσεις. Για αυτό καλό θα ήταν όλοι οι Έλληνες να έρχονται από καιρού εις καιρό στη Μακεδονία. Και να προσέχουν που πατάνε γιατί σε κάθε βήμα μπορεί να πατήσεις χώμα ιερό. Μπορεί να πατήσεις ένα τάφο. Μπορεί να πατήσεις ένα λείψανο. Είναι διάσπαρτος ο τόπος από θυσία. Αυτή η θυσία μας δίνει ζωή. Αυτή η θυσία μας συντηρεί. Και είναι το αντίδοτο της παγκοσμιοποίησης που θέλει όλα να τα ισοπεδώσει. Να μη μιλάμε για αγώνες, να μη μιλάμε για πολέμους, να μη μιλάμε για θυσίες».

Μα πάνω από όλα είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί!
Όχι οπαδοί θρησκείας αλλά μέλη του Σώματος του Χριστού, της Εκκλησίας. Και αυτό σημαίνει ότι είμαστε μαθητές του Χριστού. Από όποιο μετερίζι προσφοράς και επαγγέλματος κληθεί ο καθένας, καλείται να εμπνεύσει, όχι μόνο με τον λόγο μας αλλά κυρίως με το παράδειγμά του και την ζωή του, για τον Χριστό. Αυτός ο Χριστός μας ζωοποιεί αφού μας δίνει το Σώμα και το Αίμα Του για να γίνουμε ΕΝΑ μαζί Του! Ο άνθρωπος έχει προοπτική την θέωση και δεν είναι ένα σκουπίδι που τρώει, πίνει και τελειώνει με τον θάνατο. Αυτή είναι η πίστη μας, αυτή η προσδοκία μας, "προσδοκία ἀναστάσεως νεκρῶν. Καὶ ζωῆς τοῦ μέλλοντος αἰῶνος". Μακάρι και στην πολιτική μας ζωή έτσι να θεμελιώναμε το πολίτευμά μας. Περισσότερο φόβο θα είχαμε πως και ποιους θα ψηφίζαμε και οι άρχοντες θα πίστευαν ότι όντως και αυτό που λέγεται λαός είναι ιερή πραγματικότητα και πως με την ψήφο του και με το έλεος του Θεού είναι κεκλημμένοι για να διαχειριστούν την διοίκηση και τα προβλήματά του.

Δημοκρατία με Βασιλιά και αμεσότητα
Δημοκρατία είναι το πολίτευμα που αποτελεί την υγιή και υπεύθυνη έκφραση του λαού και εγγυάται την ασφαλή ανάπτυξη και καλλιέργεια του ανθρώπου ως προσώπου και πάνω από όλα το αγαθό της ελευθερίας. Η ελευθερία αποτελεί την ρίζα της προσωπικότητος του ανθρώπου. Ο Θεός όντας κοινωνία ελευθερίας και αγάπης, έπλασε τον άνθρωπο με συστατικό την ελευθερία για να οικοδομήσει την σχέση με τον άλλον ως κοινωνία αγάπης. Στην πολιτική οργάνωση του ανθρώπου, αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το πολίτευμα της δημοκρατίας.
Στην δημοκρατία γνωρίζει το πρόσωπο ότι είναι πολίτης του κράτους και αυτό σημαίνει ενασχόληση με την πολιτική, δηλαδή με τις υποθέσεις της πόλεως, του κράτους. Σημαίνει ενημέρωση. Στην δημοκρατία γνωρίζει ο πολίτης ότι η ελευθερία του σταματά εκεί που ξεκινά του άλλου συμπολίτη του-συνανθρώπου του. Στην δημοκρατία γνωρίζει ο πολίτης ότι ελευθερία συνταυτίζεται με την ευθύνη και την διάκριση. Στην δημοκρατία γνωρίζει ο πολίτης ότι συμβάλει στο Έθνος του με τον δικό του τρόπο. Στην δημοκρατία, όταν ο πολίτης είναι σωστά και αντικειμενικά ενημερωμένος, φιλτράρει πληροφορίες και ξέρει να τοποθετείται και να ψηφίζει. Πόσο, λοιπόν, μακράν από την πραγματικότητα.......;
Δημοκρατία όμως που θα έχει κεφαλή ένα σύμβολο εθνικής ενότητος. Και αυτό το εθνικό σύμβολο λέγεται Βασιλιάς. Η κληρονομικότητα του βασιλικού θεσμού συμβάλλει καθοριστικά στην προάσπιση εθνικών συμφερόντων. Πως προκύπτει αυτό; Διότι είναι η αποστολή κάθε βασιλικής οικογένειας είναι να διαφυλάσσει την εθνική συνέχεια, τον εθνικό πολιτισμό, την εθνική ιστορία και την εξωτερική συνεργασία. Το «ἐλέῳ Θεοῦ» στον βασιλικό τίτλο, όσο παρωχημένο και αν ακούγεται και σκοταδιστικό, δεν εκφράζει τίποτα άλλο από αυτό που είναι ο καθένας μας! Ότι όλοι είμαστε στο έλεος του Θεού, ότι Αυτός είναι η ελπίδα μας, η Ζωή μας και σ' Αυτόν θα δώσουμε λόγο για τις πράξεις μας ως Αγάπη που είναι. Εξάλλου το 5ο Πρωτόκολλο των Σοφών των Σιών, γραμμένο από το 1773 και ανανεωμένο το 1897, σημειώνει: «Όταν ο λαός θεωρούσε τα βασιλικά πρόσωπα ως μια καθαρή απόρροια της Θείας Θελήσεως, υποτασσόταν χωρίς ψίθυρο στην απολυταρχία των βασιλιάδων. Αλλά από την ημέρα που έχουμε υποβάλλει στους ανθρώπους την ιδέα των ατομικών τους δικαιωμάτων, θεώρησαν τα βασιλικά πρόσωπα ως απλούς θνητούς. Το “ελέω Θεού” έπεσε από το κεφάλι των βασιλιάδων, αφού τους αφαιρέσαμε την πίστη τους προς το Θεό. Η εξουσία μεταφέρθηκε στον δρόμο, δηλαδή σ’ έναν τόπο δημόσιο, και έτσι εμείς την κυριεύσαμε». Ποιος διαψεύδει ότι δεν έγινε έτσι...;;

Τα Πρωτόκολλα τα λένε όλα...!
ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝΜέσα στην νέα τάξη πραγμάτων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι που διαμορφώνει η ανερχόμενη σιωνιστική ελίτ των Εβραίων Σαδδουκαίων επηρεάζεται προφανώς και το νεοδημιουργηθέν ελληνικό βασίλειο. Η αρχή έγινε με την Γαλλική Επανάσταση, μία επανάσταση κοινωνική, αντιχριστιανική και αντιεκκλησιαστική που σκοπό είχε την κατάργηση του βασιλικού θεσμού και της δυναστείας του Λουδοβίκου του ΙΣΤ΄. Αν και η Ελληνική Επανάσταση υπήρξε Επανάσταση Εθνική και Χριστιανική και ουδεμία σχέση με την Γαλλική, αυτό δεν σημαίνει πως υπήρχαν διανοούμενα ή πολιτικά πρόσωπα δεν επηρεάστηκαν από τις ιδέες και τις αντιλήψεις του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού (μάλλον Διασκοτισμού) και της Γαλλικής Επανάστασης. «Θυμηθείτε την Γαλλική Επανάσταση, την οποία χαρακτήρισαν “μεγάλη”. Τα μυστικά της προπαρασκευής της είναι πολύ γνωστά, διότι υπήρξε ολόκληρη έργο των χεριών μας» μας ενημερώνει το 3ο Πρωτόκολλο της Σιών... Και συνεχίζει τόσο αποκαλυπτικά: «Λίγο χρόνο ακόμη και οι αταξίες, οι χρεωκοπίες θα εμφανισθούν παντού. Οι καταχρήσεις της εξουσίας θα ετοιμάσουν τελικά την πτώση όλων των πολιτευμάτων, και όλα θα ανατραπούν κάτω από τα χτυπήματα του μαινόμενου πλήθους. Όλα αυτά τα δήθεν “δίκαια του λαού” δεν υπάρχουν παρά μόνο στη φαντασία. Δεν είναι ποτέ πραγματοποιήσιμα». Και όμως υπάρχουν άνθρωποι που προπαγανδίζουν ότι τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών είναι πλαστά και θεωρίες συνωμοσίας! Αν εμείς είμαστε οι συνομωσιολόγοι, αυτοί είναι οι κοιμώντες και υπνούντες τον ύπνον του δικαίου, τα μεγαλύτερα θύματα που πλανώνται!

Το Κοινοβούλιο στην Ελλάδα 
Στην νεώτερη ελληνική ιστορία, το Κοινοβούλιο ως σύστημα στην ελληνική πολιτική σκηνή επεβλήθη από το αγγλοκίνητο πραξικόπημα του Καλλέργη της 3ης Σεπτεμβρίου 1843! Η απουσία Συντάγματος και η καθιέρωση απόλυτης μοναρχίας ήταν όρος του Βασιλέως Λουδοβίκου Α΄ της Βαυαρίας, υγιούς φιλέλληνα της εποχής, για την καλύτερη διακυβέρνηση του νεοσυσταθέντος ελληνικού κράτους. Δεν υπήρξε καμία επανάσταση την 3η Σεπτεμβρίου 1843! Υπήρξε το αγγλοκίνητο πραξικόπημα του Καλλέργη το οποίο ουσιαστικά καθιέρωση την ύπαρξη των κομμάτων ως εγχωρίων δακτύλων των ξένων Μεγάλων Δυνάμεων. Και αυτό περί πραξικόπηματος δεν το λέμε εμείς αλλά ο μέγας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρηγόπουλος (1815-1891). Τι Επανάσταση είναι αυτή όταν ένας Συνταγματάρχης του Ελληνικού Στρατού (ο Καλλέργης) με το Σύνταγμά του απελευθερώνει καταδίκους από τις φυλακές και αναγκάζει πόρνες να βγουν από τα καπηλειά τους για να πάνε στα Ανάκτορα για να ζητήσουν Βουλή;;
Μήπως το 10ο Πρωτόκολλο θα μας δώσει την απάντηση;; Για να δούμε το σχετικό απόσπασμά του: «Από την φιλελευθερία γεννήθηκαν οι συνταγματικές Κυβερνήσεις, οι οποίες αντικατέστησαν για τους Χριστιανούς την σωτήρια μοναρχία, και το Σύνταγμα, όπως ξέρετε καλά, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία διδασκαλία διαφωνιών, διχονοιών, συζητήσεων, διχογνωμιών, ολέθριων προστριβών των κομμάτων.
Στο προσεχές μέλλον θα δημιουργήσουμε την ευθύνη των προέδρων. [...] Ο φόβος των αποκαλύψεων, η επιθυμία που χαρακτηρίζει κάθε άνθρωπο που ανέβηκε στην εξουσία να διατηρήσει τα προνόμιά του, τις ωφέλειες και τις τιμές, οι οποίες ανήκουν στη θέση του, θα καταστήσουν τους Προέδρους τυφλούς εκτελεστές των διαταγών μας.
Η Βουλή θα καλύψει, θα υπερασπίσει, θα εκλέξει τους Προέδρους, αλλά εμείς θα της αποσύρουμε το δικαίωμα να προτείνει νόμους ή να τους μεταβάλλει. Το δικαίωμα αυτό θα απονεμηθεί στον υπεύθυνο Πρόεδρο, ο οποίος θα είναι ένα παιχνιδάκι μέσα στα χέρια μας».
Τελικά, ακόμα περισσότερο γίνεται επιτακτική η ανάγκη της αποκατάστασης της Βασιλευομένης Δημοκρατίας και της Ελληνικής Βασιλικής Οικογένειας στην Πατρίδα μας. Κάπως έτσι ξεγυμνώνεται η Αβασίλευτη Δημοκρατία η οποία υπηρετεί τον σκοπό του 20ου Πρωτοκόλλου! Διαβάστε: «Μια προοδευτική φορολογία θα δώσει πολύ μεγαλύτερο εισόδημα από τη σημερινή αναλογική φορολογία, η οποία μας είναι χρήσιμη μόνο για να διεγείρουμε αναταραχές και δυσαρέσκειες μεταξύ των Χριστιανών. Προκαλέσαμε στους Χριστιανούς οικονομικές κρίσεις με μοναδικό σκοπό ν' αποσύρουμε το χρυσό από την κυκλοφορία. Όσο καιρό τα δάνεια παρέμειναν εσωτερικά, οι Χριστιανοί δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να μεταβιβάζουν το χρήμα από την τσέπη του φτωχού στις τσέπες του πλούσιου. Όταν όμως εξαγοράσαμε τα πρόσωπα που χρειάζονταν για να μεταφέρουμε τα δάνεια σε εξωτερικό έδαφος, όλα τα πλούτη των Χριστιανών διοχετεύθηκαν στα ταμεία μας και όλοι οι Χριστιανοί άρχισαν να μας πληρώνουν φόρο υποτέλειας».

Προτάσεις
Τελικά, η Βουλή ως θεσμός θέλει εξυγίανση ή κατάργηση τελικά;;
Μήπως πρέπει να συζητήσουμε πάλι τον Βασιλέα ως σύμβολο εθνικής ενότητας αλλά και πηγή εξουσίας, αυτοτελή εκλογή κυβέρνησης, κατάργηση κομμάτων, καθιέρωση δημοψηφισμάτων και ουσιαστική αποκέντρωση με ενδυνάμωση της τοπικής αυτοδιοίκησης;;
Μία Δημοκρατία με Βασιλιά και με δημοψηφίσματα. Με Ανώτατο Άρχοντα Βασιλιά και ο λαός θα μπορεί να εκλέγει την κυβέρνησή του απευθείας χωρίς κόμματα και φατρίες ανά 4 ή 5 χρόνια. Σκέψη στο τραπέζι χωρίς την διεκδίκηση του αλαθήτου...
Μία άλλη πρόταση για ύπαρξη Κοινοβουλίου και κομμάτων και εν γένει πολιτική και πολιτειακή συγκρότηση βρίσκεται στο βιβλίο του κ. Χρήστου Αντωνιάδου «Προτάσεις για την Μεταρρύθμιση του Πολιτικού Συστήματος», ένα εξαίρετο βιβλίο που συνίσταται για όλους!!! Παίρνοντας μία γεύση από το βιβλίο, προτείνεται το ελβετικό και σουηδικό μοντέλο στο σύστημα διακυβέρνησης, πετυχημένα πολιτικά και πολιτειακά συστήματα παγκοσμίως.

Κάθε συζήτηση και πρόταση είναι ανοιχτή γιατί όλοι για την Πατρίδα μας παλεύουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου