Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

ΒΑΣΙΛΕΥΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ του 21ου αιώνα - Μέρος 1

Ερωτήσεις στην τριμελή Επιτροπή του «Δημοκρατικοῦ Ἐθνικοῦ Ρεύματος».

    Το τελευταίο διάστημα έχει αυξηθεί σοβαρά το φιλοβασιλικό ρεύμα στην Ελληνική επικράτεια και αυτό οφείλεται στην ελληνοπρεπέστατη, χριστιανική και αρχοντική στάση τους τις ημέρες του πένθους τους για τον Βασιλιά Κωνσταντίνο. Το email και ο ιστότοπος μας έχει γεμίσει από ερωτήσεις σχετικά με το πως βλέπει το «Δημοκρατικό Ἐθνικὸ Ρεῦμα» την Βασιλευομένη Δημοκρατία. Το ΔΕΡ δεν είναι είναι κόμμα, ούτε κίνημα, είναι μία αγωνιστική διαδικτυακή προσπάθεια και αποτέλεσμα νέων ανθρώπων που αγαπούν τον Χριστό, την Πατρίδα, την Οικογένεια και την Βασιλεία. Ας δούμε τις ερωτήσεις:

    - Βασιλόφρονας σήμερα; Δεν ακούγεται κάπως παρωχημένο και παλιομοδίτικο;;

    Εάν η διαχρονικότητα στην ιστορία και στο έθνος ονομάζεται παρωχημένο και παλιομοδίτικο, τότε ναι είμαστε! Ο βασιλικός θεσμός έχει ιστορικές καταβολές και ρίζες.
    Αρχαία εποχήΑπό την μινωϊκή και μυκηναϊκή εποχή οι Έλληνες έχουν βασιλεία. Στην συνέχεια συγκροτήθηκαν τα ελληνικά βασίλεια, με εξαίρεση κάποιες δημοκρατίες, όπως της Αθήνας και της Αχαϊκής Συμπολιτείας. Επίσης, η Ελλάδα έγινε κοινή συμμαχία όταν ήταν βασίλειο με τον Βασιλιά των Μακεδόνων Φίλιππο και με τον γιο του Μέγα Αλέξανδρο έγινε Αυτοκρατορία έως την Ινδία.
    Ρωμανική εποχή: Στην Αγία Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή Ρωμανία (το κακώς λεγόμενο υποτιμητικά Βυζάντιο) είχαμε Βασιλεία. Και οι Έλληνες μέσα στην τουρκική σκλαβιά γαλουχήθηκαν με το όνειρο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά και την αποκατάσταση τόσο της Ρωμανίας, όσο και του βασιλικού θεσμού σε ένα πιο σύγχρονο πλαίσιο ευρωπαϊκών προδιαγραφών πολίτευμα.
    Νεοελληνική εποχή: Γι' αυτό και όταν έγινε η Επανάσταση το 1821, στην Β' Εθνοσυνέλευση στο Άστρος της Κυνουρίας τον Απρίλιο του 1823, η 630 απόφαση του Βουλευτικού προέβλεπε μεταστροφή του πολιτεύματος σε βασίλειο με την ανακήρυξη του Ελληνικού κράτους και αναζήτηση Πρίγκιπα από το Εξωτερικό. Επίσης, ο Πρίγκιπας Λεοπόλδος του Βελγίου, ο οποίος μάλιστα βαπτίσθηκε Χριστιανός Ορθόδοξος αλλά στο τέλος αρνήθηκε το ελληνικό βασίλειο, καθώς και ο Βασιλεύς Όθων, γιος του πραγματικά φιλέλληνα Βασιλιά της Βαυαρίας Λουδοβίκου Α', ήταν αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων του πρώτου κυβερνήτου Ιωάννου Καποδίστρια και όχι επιλογές των Μεγάλων Δυνάμεων. Δεν είναι ανάγκη να προσχωρήσω στους μετέπειτα Βασιλείς της γενιάς των Χριστιανών από την Δανία, που ο πρώτος γενάρχης της Γεώργιος Α' σφράγισε την ελληνικότητα της Θεσσαλονίκης με το αίμα του, που ο γιος του Κωνσταντίνος ΙΒ' υπήρξε Στρατηλάτης και απελευθερωτής της Μακεδονίας και της Ηπείρου, που ο εγγονός του Γεώργιος Β' υπήρξε ο Βασιλιάς του ΟΧΙ σε δύο αυτοκρατορίες και αγωνιστής για την εδαφική επέκταση της Ελλάδος (γι' αυτό οι Άγγλοι φρόντισαν να έρθει στα τέλη του 1946), που ο εγγονός του Παύλος Α' έφερε τα Δωδεκάνησα στην Ελλάδα και είχε εσωτερικά μία σοφία, ενωμένη οικογένεια και κυρίως αγιότητα, που ο Ολυμπιονίκης δισέγγονός του Κωνσταντίνος ΙΓ' απέτρεψε πόλεμο με την Τουρκία το 1964 και προτίμησε την φυγή παρά την εμφύλια σύγκρουση και αιματοχυσία, που προτίμησε να σιωπά και να υποφέρει ο ίδιος στη ξενιτειά, παρά να γίνει αφορμή αναταραχών. Αυτά για την ιστορία.

    Ο Έλληνας Βασιλόφρονας είναι εκείνος ο Ρωμιός, δηλαδή ο Ορθόδοξος Έλληνας, που γνωρίζει αντικειμενική ιστορία και γι' αυτό υποστηρίζει και επιθυμεί η Πατρίδα του να έχει πολίτευμα Βασιλευομένης Δημοκρατίας. Γνωρίζουμε ιστορία και γι' αυτό θέλουμε την αποκατάσταση του βασιλικού θεσμού σε μία σοβαρή Δημοκρατία. Σήμερα δεν έχουμε Δημοκρατία, έχουμε Ολιγαρχία του χρήματος, των πολιτικάντηδων και της αριστεράς. 

- Πως ονειρεύεται το «Δημοκρατικό Εθνικό Ρεύμα» την Βασιλευομένη Δημοκρατία;

    - Δεν έχουμε πολυτέλεια χρόνου για μεγάλες αναλύσεις. Οι γεωπολιτικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ραγδαίες. Ο πόλεμος που ξέσπασε στην Ουκρανία έχει μεγάλες διαστάσεις και θα πάρει ακόμα μεγαλύτερες και ίσως χτυπήσει και την δική μας πόρτα. Εξαιτίας του πολέμου έχουν δημιουργηθεί πολλές διαταράξεις στην παγκόσμια οικονομία και έχει προκληθεί αύξηση του πληθωρισμού. Η Ελλάδα γίνεται ουραγός του ΝΑΤΟ και των Βρυξελλών. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, ιδιαίτερα επικίνδυνο, η Ελλάδα δεν έχει την κατάλληλη ηγεσία για να αντιμετωπίσει τα όποια προβλήματα και τις όποιες προκλήσεις. Το δίδυμο Σακελαροπούλου-Μητσοτάκη με την συνοδεία όλων των κομμάτων της υπάρχουσας Βουλής, δεν προμηνύει όχι απλά καμία θετική έκβαση, ούτε καν ελπίδα.

    Δεν υπάρχει καιρός να περιμένουμε. Αυτό που χρειάζεται πρωτίστως είναι η μετάνοια σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Δεν υπάρχει λύση χωρίς αλλαγή τρόπου και στάσης ζωής. Όταν ο τρόπος ζωής σου δεν θυμίζει κάτι από τον Χριστό, όταν η στάση ζωής σου δεν μυρίζει Εκκλησία και Αγία Γραφή, είσαι καταδικασμένος σε εσωτερικό κενό. Αυτό το κενό σε οδηγεί σε λάθος επιλογές στην ζωή σου. Και ένα από τα λάθη είναι η επιλογή λάθος προσώπων που θα κυβερνήσουν αυτήν την δύσμοιρη χώρα.

    Ξεκινώντας από την μετάνοια, που είναι αλλαγή τρόπου σκέψης και ζωής, μπορούμε να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα: όπως είναι συγκρότηση μίας Δημοκρατίας με επικεφαλής Βασιλιά κατά το σουηδικό πρότυπο, λαμβάνοντας φυσικά υπόψιν τις ελληνικές ιδιαιτερότητες, με Κυβέρνηση, Βουλή και δημοψηφίσματα κατά το ελβετικό πρότυπο, δημιουργός του οποίου υπήρξε ο μακαριστός Ιωάννης Καποδίστριας και Γερουσία ως ελεγκτικό και νομοθετικό σώμα. Αυτές οι προτάσεις υπάρχουν και στο βιβλίο του κ. Χρήστου Αντωνιάδη. Μία Δημοκρατία που θα ενημερώνει αντικειμενικά τους πολίτες της, μία Δημοκρατία που θα έχει ευέλικτους και σοβαρούς Νόμους, μία Δημοκρατία που δεν θα καταπατά την Εκκλησία αλλά έχει μαζί της σχέση συναλληλίας και θα την αφήνει ανεξάρτητη από τις κρατικές τσιμπίδες, μία Δημοκρατία που πρωτίστως θα πιστεύει το «ἀπὸ Θεοῦ ἄρξασθε».  

    - Στην πρότασή σας ποιο είναι το πρόσωπο του Βασιλέως και τί αρμοδιότητες έχει;

    Στην πρόταση του «Δημοκρατικοῦ Ἐθνικοῦ Ρεύματος» ο Βασιλεύς «είναι ο Ανώτατος Άρχων του Κράτους, σύμβολο της ενότητος του Έθνους» και το αξίωμά του «είναι ασυμβίβαστο με οποιοδήποτε άλλο αξίωμα, θέση ή έργο». Η ανάληψη των καθηκόντων του να γίνεται με θρησκευτικό όρκο ενώπιον του Πρωθυπουργού, των Υπουργών, των Βουλευτών, της Ιεράς Συνόδου και των ανωτέρων αρχών. Ο τύπος όρκου που προτείνουμε είναι ο εξής: «Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος να προστατεύω την Ανατολική Ορθόδοξη του Χριστού Εκκλησία και την ελευθερία των Ελλήνων, να φυλάττω το Σύνταγμα και του νόμους, να μεριμνώ για την πιστή τους τήρηση, να υπερασπίζω την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της Ελληνικού Κράτους και να διακονώ την ενότητα του Ελληνικού Έθνους». Επίσης, μπορεί να καθιερωθεί η στέψη του ως Βασιλέως των Ελλήνων με ειδική ιεροτελεστία προβλεπομένη από το Τυπικό της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας και γίνεται ένα μήνα μετά την ορκωμοσία του στον Ιερό Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αθηνών.

    Αρμοδιότητες που μπορεί να έχει ο Βασιλιάς είναι: Κήρυξη εργασιών της Βουλής και της Γερουσίας, Μηνιαία ενημέρωση από τον Πρόεδρο της Κυβερνήσεως, τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Πρόεδρο της Γερουσίας, Υπογραφή Νόμων και Διαταγμάτων, Χορήγηση αμνηστίας για πολιτικά αδικήματα, Αρχηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, Διορισμός 2 μελών της Γερουσίας αριστίνδην, Υπογραφή διαπιστευτηρίων των Ελλήνων πρεσβευτών, Συμμετοχή Βασιλέως και Διαδόχου σε υπουργικά συμβούλια - δυνατότητα συμβουλευτικής παραινέσεως Προεδρία ανωτάτων (συμβουλευτικών) Συμβουλίων, Διαγγέλματα προς τον Ελληνικό λαό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου