Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ & ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ

Γράφει ένας από τους διαχειριστές του "Δημοκρατικού Εθνικού Ρεύματος".

Σαν blog έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές με τις προρρήσεις των Αρχαίων Ελλήνων για την έλευση του Μονογενούς Υιού και Λόγου του Θεού. Αυτό το κάνουμε γιατί θέλουμε να δείξουμε τους άρρηκτους δεσμούς Ελληνισμού και Ορθοδοξίας, να ενημερώσουμε το χριστεπώνυμο πλήρωμα καθώς και να καταπολεμήσουμε την προπαγάνδα των δωδεκαθεϊστών που εκπορεύεται και ενισχύεται από διάφορες μασονικές στοές.
Στην τραπεζαρία, λοιπόν, της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας σε τοιχογραφίες συνυπάρχουν με τους προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, οι οποίοι, σε παπύρους που κρατούν ανά χείρας των, προβλέπουν την έλευση του Ιησού Χριστού ως εξής:

Πυθαγόρας: Θεός εστίν νους και πνεύμα και ο Λόγος σαρκωθείς εκ του Πατρός.
Σωκράτης: Και το όνομα αυτού αυξηθήσεται και τιμηθήσεται υπό πάντων εν όλη τη οικουμένη.
Σόλωνας: Και σάρκα λαμβάνει από Εβραίαν παρθένον καλέσωσι αυτόν άφεσιν και αγαλλίασιν.
Θαλής: Ο Χριστός μέλλει γεννηθήναι εκ Παρθένου Μαρίας και πιστέψει αυτόν.
Φίλων: Γόνος εκ γόνου κατέλθον γόνος γόνου επί Μητρός οικείσαι. Θέλων και γεννηθείς Άνθρωπος τέλειος Θεός.
Κλεομήδης: Ο τον ουρανόν τετανύσας και την γην επί υδάτων έδρασας ύστερον ύστερον γεννάται εξ αχράντου Μαρίας της Παρθένου.
Όμηρος: Ήξει προς ημάς όψε γης άναξ πόλου και σάρκα φανάται δίχα τινός σφάλματος.
Αριστοτέλης: Φως της Αγίας Τριάδος λάμψει επί πάσαν την κτίσιν.
Γαληνός: Και πάλιν έρχεται κρίναι ζώντας και νεκρούς και αποδόσει εκάστου κατά τα έργα αυτού.
Σίβυλλα: Και σταυρωθήσεται υπό Εβραίων απίστων και μακάριοι ακούοντες Αυτόν.
Πλάτων: Θεός ειμί αεί και εστίν εσταί ούτε αρξάμενον, ούτε παυσάμενον. 
Πλούταρχος: Όψε ποτέ ήξει ο άναρχος ανάρχου Γόνος και τον πολυσχιδή τούτην άλυσις γην.

Αυτές και πολλές άλλες ήταν οι προρρήσεις Αρχαίων Ελλήνων για την έλευση του Χριστού, από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες παγκοσμίου βεληνεκούς που έβγαλε η Ελλάδα και τιμήθηκαν απ΄ όλην την οικουμένη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου