Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟ ΝΟΕ

Γράφει ο κ. Ανδρέας Μέγκος στο "The Royal Chronicles".

Κατά την διάρκεια της βραδιάς στη δεξίωση που δόθηκε στο Ν.Ο.Ε., οι βασιλείς Κωνσταντίνος και Άννα-Μαρία με ιδιαίτερη συγκίνηση μίλησαν για την κοινή τους πορεία.

Ακολουθούν παρακάτω οι λόγοι του βασιλικού ζεύγους:

Βασιλεύς Κωνσταντίνος:

«..Προ 25 ετών, οι περισσότεροι από εσάς ήρθατε στην Δανία για να γιορτάσετε μαζί μας την Αργυρή Επέτειο των Γάμων μας. Όπως θα θυμάστε, σας κάλεσα τότε να γιορτάσουμε μαζί και την Χρυσή Επέτειο, τα 50 χρόνια. Είπα στην γυναίκα μου πάμε για Χρυσό!
Όταν βρήκα το θάρρος να ζητήσω από τον μακαρίτη Βασιλέα της Δανίας το χέρι της κόρης του, δεν περίμενα ότι θα καταλήξω κλειδωμένος στην τουαλέτα. Ο Βασιλεύς έφυγε, με το κλειδί στο χέρι, να βρει την μέλλουσα πεθερά μου, η οποία τον ρώτησε με ηρεμία- και που είναι? Της απήντησε πως βρισκόμουν κλειδωμένος στην τουαλέτα.. Του πρότεινε λοιπόν να με ελευθερώσει και να παραγγείλει μια σαμπάνια.
Όταν μου έδωσαν και οι δυο την συγκατάθεσή τους, προσεκλήθησαν οι γονείς μου στην Δανία όπου ανακοινώσαμε τον αρραβώνα μας επισήμως.
Προ 50 ετών ήμουν ερωτευμένος με την πιο όμορφη, -κατά την άποψή μου-, γυναίκα στον κόσμο. 50 χρόνια αργότερα, αισθάνομαι ακριβώς το ίδιο.
Είχε επίσης την ευθύνη για την ανατροφή των πέντε υπέροχων παιδιών μας, για τα οποία και οι δυο τρέφουμε μεγάλη αγάπη και είμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι. Τρεις εξ’αυτών παντρεύτηκαν εξαιρετικά παιδιά.
Ήταν και είναι ο πιο ανιδιοτελής και υπομονετικός άνθρωπος που γνώρισα ποτέ και αμέσως κέρδισε τις καρδιές των Ελλήνων, στις οποίες παραμένει μέχρι και σήμερα. Αυτό με έκανε πολύ υπερήφανο και ευτυχισμένο.
Η εποχή εκείνη ήταν πολύ δύσκολη λόγω των εντάσεων μεταξύ των γειτόνων μας και της χώρας μας, και λόγω της τεταμένης πολιτικής σκηνής των ημερών. Δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω στην περίοδο εκείνη δίχως την νεαρή σύζυγό μου στο πλάι μου.
Μετά την προσπάθειά μου να αποκαταστήσω την δημοκρατία στην χώρα μας, στις 13 Δεκεμβρίου 1967, και την μετάβασή μας στην Ρώμη, είχαμε ακόμα μια προσωπική απώλεια. Την απώλεια ενός μωρού.
Όπως και προ 50 ετών τέτοια ημέρα, μεταβήκαμε σήμερα το πρωί με την Βασίλισσα στην Μητρόπολη, όπου ετελέσθη δέηση κατόπιν παρεκλήσεώς μας από τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κύριον Ιερώνυμο, υπέρ υγείας και μακροημερεύσεως της Οικογενείας μας. Η δέηση αυτή ετελέσθη ακριβώς την ώρα που έγινε ο Γάμος μας στον Μητροπολιτικό Ναό.
Η Βασίλισσα και εγώ προσευχηθήκαμε ειδικά για την ευημερία της Πατρίδας μας και του ελληνικού λαού.
Σας ευχαριστώ όλους που είσαστε μαζί μας σήμερα και σας περιμένουμε στα επόμενα 25!..»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου