Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Προλογίζει ένας από τους διαχειριστές του "Δημοκρατικού Εθνικού Ρεύματος".


Έχουμε γράψει πάρα πολλές φορές για την πίστη και την φιλοπατρία των μελών της Ελληνικής Βασιλικής Οικογενείας. Έχουμε αφιερώσει πολλά άρθρα για να σπάσει η προπαγάνδα.
Όμως είναι προτιμότερο να μιλήσει ένα μέλος της Δυναστείας γι΄ αυτήν την ακράδαντη πίστη στην Ορθοδοξία και την ακλόνητη φιλοπατρία. Τι έγραψε στο προσωπικό του ημερολόγιο ο Πρίγκιπας Νικόλαος, γιος των Βασιλέων Γεωργίου Α΄ και Όλγας, πριν από 102 μέρες λίγες ημέρες πριν ξεσπάσει ο Α΄ Βαλκανικός Πόλεμος (αρχές Οκτωβρίου 1912):

"Αθήναι. Πρώται ημέραι του Οκτωβρίου. Ευρισκόμεθα εις τας παραμονάς του πολέμου [...] Δι΄ ημάς ο πόλεμος αυτός είναι πόλεμος ιερός. [...]
Είναι αγών της Ορθοδοξίας εναντίον της ημισελήνου, αγών ο οποίος ήρχισε με τας πρώτας επιδρομάς των Τούρκων και των άλλων Ασιατικών φυλών κατά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Αυτό όμως δεν το αντιλαμβάνεται η Ευρώπη. [...]
Και ποίον θα είναι το τέλος αυτής της συρράξεως! Αυτό μόνον ο μέγας Θεός το ηξεύρει. Ευρισκόμεθα όλοι εις τα χέρια Του και Αυτός θα προστατεύση το δίκαιον και θα δώση την επιτυχίαν εις τον Σταυρόν της Ορθοδοξίας! «Μη παρίδης τας δεήσεις Χριστέ μου, και δώσε δόξαν και νίκην εις τους Ορθοδόξους Χριστιανούς!»
Όποιος τα διαβάσει αυτά θα με θεωρήσει γελοίο, αλλά είναι λόγια της καρδιάς, γραμμένα την παραμονή ενός των μεγαλυτέρων γεγονότων της ιστορίας!!! Υποφέρω ακόμη από το πόδι μου και μου εσύστασαν οι ιατροί να αποφεύγω παντός είδους υπερκόπωσιν! Εν τούτοις πρέπει να υπάγω! Και θα υπάγω ότι και να μου πουν.
Ο ενθουσιασμός είναι απερίγραπτος. Ολόκληρον το Έθνος είναι ηνωμένον και Θρησκεία και Πατρίς συμβαδίζουν όπως το 1821! Έχω πολλά να είπω ακόμη, αλλά δεν έχω τώρα καιρόν! Φεύγω αύριον! [...] Χριστέ μου, ευλόγησε την Ελλάδα και τον Στρατόν της! Μη μας εγκαταλείψεις και δώσε την νίκην εις τα όπλα των Χριστιανών συμμάχων!"

Πηγή: Ημερολόγιο του Πρίγκιπα Νικολάου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου