Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

TO ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Στην συνέντευξη της 1ης Ιουλίου 1973, ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος εξέφρασε τις απόψεις του για το δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας του, το όραμα του για την Πατρίδα ενώ συγκινεί η έκφρασή του για την Ελλάδα. Ο Κωνσταντίνος, στο ερώτημα πως οραματίζεται την αυριανή Ελλάδα απεκρίθη:
Το βασιλικό ζεύγος της Ελλάδος
"Οραματίζομαι για την Πατρίδα μου την θέση που δικαιούται μεταξύ των δημοκρατικών χωρών της ΕΟΚ: πρέπει να είναι απόλυτα ισότιμη και να απολαμβάνει το γενικό σεβασμό, όχι μόνο για το εκτυφλωτικής λάμψης παρελθόν της, αλλά προ πάντων για το παρόν. Προσβλέπω σε ένα πολίτευμα απόλυτα δημοκρατικό και σε ένα πολιτικό βίο, στον οποίο θα μετέχουν ισότιμα όλα τα κόμματα, με την προϋπόθεση ότι θα αναγνωρίζουν το Σύνταγμα και τους νόμους. Στο πλαίσιο του οποίου όλοι οι πολίτες θα απολαμβάνουν στο ακέραιο τα πολιτικά και κοινωνικά τους δικαιώματα. Ο λαός θα είναι εκείνος που θα προσδιορίζει την μορφή του πολιτεύματος. Και αν αυτή είναι Βασιλευομένη Δημοκρατία, τότε πρώτος εγώ θα ζητήσω τη μεγίστη δυνατή σαφήνεια στις συνταγματικές αρμοδιότητες του Ανώτατου Άρχοντα, ώστε να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις και διαφωνίες, σαν εκείνες που πρόσφεραν στο παρελθόν έδαφος δράσης στους εχθρούς της Δημοκρατίας".
Κοιτάξτε τι λέει για την Ελλάδα και την νοσταλγία του να επιστρέψει σ΄ αυτήν: "Όσο για την νοσταλγία μου για την Πατρίδα, σας βεβαιώνω ότι δε νοσταλγώ τις βασιλικές τιμές και προνομίες, αλλά τον τόπο όπου γεννήθηκα, το σπίτι, τη γη, τον ουρανό και την θάλασσα της Ελλάδος. Αν ο Ελληνικός λαός εκφραζόμενος ελεύθερα και με ίσους όρους έκρινε ότι δεν επιθυμεί τις υπηρεσίες μου, είμαι βέβαιος ότι κανένας δεν θα διανοούνταν να μου στερήσει και την Πατρίδα μου. Γιατί γνωρίζω στην ψυχή και στην καρδιά μου ότι ως άνθρωπος μόνο στην Ελλάδα μπορώ να είμαι ευτυχισμένος".
Αυτά το 1973. Που να γνωρίζει ότι στο μέλλον θα του στερήσουν τον Θρόνο του, το σπίτι του, την περιουσία του οι πανάθλιοι πολιτικάντηδές μας. 
Αν ήταν εδώ ο Βασιλιάς θα υπήρχε περίπτωση κανένας Γκλιγκόρωφ και καμία συριζαία Γαΐτανη να αποκαλεί τα Σκόπια Μακεδονία, καμία Τσιλέρ να προκαλέσει την περιπέτεια στα Ίμια, καμία Μπενάκη ότι του δηλώνει επί των ημερών της Βασιλείας του θα απεμπολισθεί εθνική κυριαρχία. Κούνια που τους κούναγε. Κούνια που τους κούναγε!
Φωτογραφίες των Βασιλέων μας στην εξορία:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου