Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ ΒΑΖΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ

Τους εγκάθετους της Άγκυρας βάζει για υποψήφιους στην Θράκη ο Σαμαράς!

Ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ιντρίς Αχμέτ έκανε δηλώσεις στην εφημερίδα Μπιρλίκ, σχετικά με την υποψηφιότητα του. Διαβάστε μερικά αποσπάσματα:

•Πως σχολιάζετε την αναρρίχηση του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της Ν.Δ. ;


Στις εκλογές για την προεδρία του κόμματος είχα στηρίξει την Ντόρα Μπακογιάννη. Αλλά δυστυχώς δεν εξελέγη και εγώ δεν αποχώρησα από το κόμμα.

•Ποια είναι η θέση της Ν.Δ. προς την μειονότητα, και θα υπάρξει κάποια αλλάγή με ττην προεδρία Αντώνη Σαμαρά ;


Στο ερώτημα αυτό θέλω να απαντήσω ως εξής. Μέχρι τώρα ποιο κόμμα έδωσε υπόσχεση στην μειονότητα μας και την τήρησε ; Κατά την γνώμη μου κανένα κόμμα δεν έκανε κάτι για την μειονότητα. Κατά την πρώτη επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά εδώ στην συνάντηση που είχαμε μαζί του του περιγράψαμε τα θέματα της μειονότητας και του είπαμε πως πρέπει να λυθούνε. Μα έδωσε την υπόσχεση πως θα εργαστεί για αυτά τα θέματα.

•Κατά την γνώμη σας είναι δυνατόν ο πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς, που όλοι μας τον ξέρουμε για την ρατσιστική του στάση, να υποχωρήσει προς την μειονότητα ;

Όλοι μας εδώ κάνουμε πολιτική και στην πολιτική πρέπει να υπάρχουν ανοίγματα. Πιστεύω πως ο Αντώνης Σαμαράς θα το πράξει. Διότι αν κοιτάξουμε την μητέρα πατρίδα μας την Τουρκία, βλέπουμε πως πραγματοποίησε αλλαγές σε πολλά θέματα και με πρώτα τα θέματα των μειονοτήτων πήρε σημαντικές αποφάσεις. Και εγώ πιστεύω πως και στην πατρίδα μας την Ελλάδα έχει έρθει το τέλος, όποιο κόμμα και να έρθει στην εξουσία είναι υποχρεωμένο να κάνει αυτά τα βήματα. Δεν θα πρέπει να αρνούνται την τουρκική μας ταυτότητα.

•Η Ν.Δ. σας έκανε πρόταση ή εσείς μόνος σας προταθήκατε για βουλευτής ;

Εγώ ταυτόχρονα είμαι ο μόνος Τούρκος αιρετός στην νομαρχιακή οργάνωση της Ν.Δ. Τις προηγούμενες μέρες ο πρόεδρος της νομαρχιακής Κώστας Ναλμπάντης μου πρότεινε να γίνω αντιπρόεδρος στην νομαρχιακή της Ν.Δ. στον νομό. Εγώ του είπα πως αυτή είναι μια καλή πρόταση αλλά ότι αυτό το θέμα πρέπει να το αξιολογήσω αφού συζητήσω με άλλους φίλους.

Στις συγκεντρώσεις που κάναμε θέσαμε τα μειονοτικά θέματα. Προσπαθήσαμε να βρούμε ποια είναι τα προβλήματα της εδώ τουρκικής μας μειονότητας και το τι πρέπει να κάνουμε. Συζητήσαμε πρώτα το θέμα της εκπαίδευσης, των μουφτειών, τα βακούφια και ένα άλλο επίσης σημαντικό θέμα, τα οικονομικά προβλήματα.Εδώ αφού μίλησαν όλοι οι άλλοι Τούρκοι φίλοι και όταν ήρθε η σειρά μου είπα πως η ανταλλαγή απόψεων που έγινε εδώ ήταν πολύ καλή και ανέφερα πως σκέφτομαι να είμαι υποψήφιος βουλευτής. Είπα πως εάν το κόμμα μου πει πως ¨Βρήκαμε καλύτερο ή πιο μορφωμένο από εσάς, κάνε βήμα πίσω¨εγώ είμαι έτοιμος να κάνω αυτήν τη θυσία και είμαι έτοιμος να στηρίξω τον άλλο υποψήφιο. Αυτό θέλω να το πω πάλι, πιστεύω πως θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές στην οπτική γωνία της Ν.Δ. προς την μειονότητα.

Μπιρλίκ-tourkikanea.gr

Από "Hellas-Orthodoxy"

O Σαμαράς δεν ντρέπεται να μας παριστάνει τον πατριώτη. Πατριώτης πρέπει να είσαι και να αγωνίζεσαι όχι μόνο να το λες. Μας παριστάνει πως είναι το κόμμα της ελπίδας. 
Ένα είναι το κόμμα της ελπίδας. Το κόμμα των Βασιλοφρόνων "Εθνική Ελπίδα". Η ιδεολογία μας αποτελεί μία νέα επαναστατική πρόταση ελπίδας για την υπεράσπιση των συμφερόντων του λαού και του Έθνους μας. Όλοι μαζί θα αγωνισθούμε για την Ελλάδα που ονειρευόμαστε. Μία Ελλάδα αρχών, αξιών, ιδανικών μία Ελλάδα όλων των Ελλήνων, πραγματικά ανεξάρτητη και μία σύγχρονη κοινωνία δικαίου, προκοπής και προόδου. Μία Ελλάδα με διαφύλαξη της εθνικής μας ταυτότητας, για την υπεράσπιση του πνεύματος και της δημιουργίας, για την υπεράσπιση των λαικών συμφερόντων, για μία Ελλάδα σεβαστή σ΄ όλους, περήφανη Ελλάδα.

Ζήτω ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ο ΙΓ΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου