Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΔΗΘΕΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Ο ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ… (1)

Γράφει ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" (προφίλ facebook).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1 (Προς έναν φίλο που σέβομαι και εκτιμώ, αλλά… φίλος μεν Jannis, φιλτάτη δε αλήθεια):
Βρισκόμαστε στον Δεκέμβριο του 1915. Η Γαλλική κυβέρνηση, προσπαθώντας να «βγάλει» την Ελλάδα στο «σφαγείο» του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο πλευρό της Αντάντ, στέλνει στην χώρα μας τον Γάλλο φιλέλληνα αξιωματούχο Ντενί Κοσέν για να δει αν όντως οι Ελληνες είναι… φιλοΓερμανοί. Ο Κοσέν πέφτει από τα σύννεφα όταν οι βασιλόφρονες της Πάτρας – ιδιαίτερης πατρίδας του Δημητρίου Γούναρη- του επιφυλάσσουν θερμή υποδοχή. Στην Αθήνα συμβαίνει το ίδιο μέσα στην νύχτα. Ο ίδιος απορεί: Ο Βενιζέλος τους τα είχε πει αλλιώς τα πράγματα… Στην Γαλλία όλοι έλεγαν και έγραφαν ότι οι πιστοί στον θρόνο Έλληνες – δηλαδή τότε η πλειοψηφία του ελληνικού λαού- ήταν… Γερμανόφιλοι. Πως γίνεται τώρα να ζητωκραυγάζουν υπέρ της Γαλλίας στις δυο τα ξημερώματα; Ο Κοσέν συναντιέται με τον… Γερμανόφιλο Βασιλιά Κωνσταντίνο, ο οποίος του λέει τα εξής με πικρό χιούμορ:
«Είμαι βέβαιος ότι ξεκινώντας για την Ελλάδα θα πιστεύατε ότι θα φτάνατε σε μια χώρα υποκατάστατο της Γερμανίας. Ασφαλώς τώρα θα έχετε συνειδητοποιήσει ότι σας εξαπάτησαν. Είδατε πως σας υποδεχθήκαμε. Δυστυχώς, στην πατρίδα σας με κρίνετε άδικα και με προκατάληψη. Νομίζετε ότι είμαι δεμένος στο άρμα της Γερμανίας και αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αλήθεια. Τρέφω αισθήματα μεγάλης συμπάθειας για την Γαλλία, αλλά δεν είμαι ούτε Γερμανός, ούτε Γάλλος. Είμαι αποκλειστικά και μόνο Έλληνας. Εδώ είναι η πατρίδα μου, εδώ γεννήθηκα, εδώ έζησα όλη μου την ζωή, είμαι ένα κομμάτι αυτού του λαού, τον αγαπώ, τον πονώ, συμμερίζομαι τους πόθους και τις αγωνίες του. Και είναι παράλογο να μου ζητούν να υπηρετήσω οποιαδήποτε άλλα συμφέροντα εκτός από τα ελληνικά. Που οφείλονται οι παρεξηγήσεις και που υπάρχουν μεταξύ μας; Και πέρσι τον Αύγουστο και φέτος τον Μάιο ανέθεσα σε υπουργούς μου να σας διαβιβάσουν φιλικές προτάσεις, ακόμη και για στρατιωτική συνεργασία. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί η Γαλλία αρνήθηκε να μου εγγυηθεί την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μου; Και γιατί προτιμήσατε αντί να διαπραγματευτείτε μαζί μας, να προσφέρετε δικά μας εδάφη στην Βουλγαρία, για την οποία σας ενημέρωσα από τον περασμένο Φεβρουάριο ότι είχε ήδη αποφασίσει να συμμαχήσει με την Γερμανία; Πως θα ήταν δυνατό να δεχθούμε να της παραχωρήσουμε την Καβάλα και άλλες περιοχές, που ποτίσαμε με το αίμα μας και που ο πληθυσμός και οι παραδόσεις τους είναι ολοκληρωτικά ελληνικές; Ας επαναλάβω, λοιπόν, τις θέσεις μου: Η ανεξάρτητη και ελεύθερη Ελλάδα αποφάσισε να παραμείνει ουδέτερη. Δεν είναι δικαίωμά της; Δεν επιθυμώ να γίνει πεδίο μαχών και να παρασυρθεί στη δίνη του πολέμου. Νομίζω ότι είναι καθήκον μου. Πάντως, όπως σας διαβεβαίωσα πολλές φορές, τα στρατεύματά μου δεν θα επιτεθούν ποτέ κατά των δικών σας. Γιατί δεν με πιστεύετε; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι με θίγετε και με προσβάλλετε, όταν αμφισβητείτε την ευθύτητα και την ειλικρίνειά μου; Εχετε τον λόγο ενός Βασιλιά κύριε και δεν επιτρέπεται να μην με εμπιστεύεστε».
ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ 1912-΄13… ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ!!! Ποιος Ελληνας πολιτικός θα μίλαγε έτσι σήμερα στην Τρόικα και στο ΔΝΤ; Με τον πρώτο εκβιασμό (ή ενδεχομένως και δωροδοκία) οι περισσότεροι θα είχαν γονατίσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου