Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ - ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ

Γράφει ο "Εθνικός Αγωνιστής".

Διαχωρισμός Επανάστασης - Πραξικόπημα. 
Επανάσταση είναι η βιαία μεταβολή του πολιτεύματος επερχομένη εκ των κυβερνουμένων (λαός) ενώ 
Πραξικόπημα είναι η βιαία μεταβολή του πολιτεύματος επερχομένη εκ των κυβερνώντων (ηγεσία).
Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει η συγκατάθεση του λαού διότι δεν είδαμε σε καμία περιοχή της Ελλάδος τους δημοσίους υπαλλήλους να μην πηγαίνουν στα υπουργεία ή τους δικαστές να απέχουν των καθηκόντων τους ή τους εργάτες να κατεβαίνουν σε απεργία. 

Γεώργιος Παπαδόπουλος, ένας σύγχρονος Αισυμνήτης. 
Αισυμνήτης: Πρόσωπο εμπιστοσύνης στην αρχαία Ελλάδα, που εκλεγόταν κατά τη διάρκεια αναταραχών για να διοικήσει προσωρινά την πολιτεία και να επιβάλει την τάξη. Οι αισυμνήτες ήταν πολιτικά ανεξάρτητοι, δηλ. ήταν με το μέρος του λαού. Η περίοδος που είχε ο αισυμνήτης την εξουσία (απόλυτα) στα χέρια του ονομαζόταν "αισυμνητεία". Μόλις όμως τελείωνε η θητεία του, έπρεπε να λογοδοτήσει για τις πράξεις του. Ο Αριστοτέλης αναφέρει την αισυμνητεία ως μία κατάσταση μεταξύ βασιλείας και τυραννίας και την ονομάζει "αιρετή τυραννίδα" με σκοπό την οικοδόμηση μίας νέας αλλά ουσιαστικής Δημοκρατίας. Την ίδια γνώμη έχει και ο Θεόφραστος. Γνωστοί αισυμνήτες υπήρξαν ο Σόλωνας στην Αθήνα ο οποίος δίκαια θεωρείται πατέρας του αστικού δικαίου, όπου οι νόμοι του διατηρήθηκαν και μετά το τέλος της τυραννίας του Πεισίστρατου και αποτέλεσαν τα θεμέλια πάνω στα οποία εδραιώθηκε η κλασική αθηναϊκή δημοκρατία και ο Πιττακός στη Λέσβο, ο οποίος ήταν και αυτός ένας από τους 7 Σοφούς της Αρχαιότητας. Επίσης διακρίθηκε για τη μεγάλη εντιμότητα, τη σωφροσύνη και την αντρεία του στους πολέμους. Τέλος τον τίμησαν διότι απάλλαξε τη Μυτιλήνη από τα τρία κακά: τον εμφύλιο πόλεμο, τον πόλεμο και την τυραννίδα, καθώς και γιατί παρέδωσε την εξουσία με το πέρας της θητείας του. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ένας σύγχρονος Αισυμνήτης, ο οποίος προσπάθησε να προστατεύσει την Ελλάδα από τον κομμουνισμό και να βάλει επιτέλους μια τάξη μετά από Εθνικό διχασμό, Μικρασιατική καταστροφή, συμμοριτοπόλεμο και τέλος υπόθεση "ΑΣΠΙΔΑ"... 
Η κοινωνία όταν οργανώνεται, αρχίζει από το ήθος και μοιραία καταλήγει στο νόμο. Το ήθος του νομοθέτη καθορίζει την ποιότητα του νόμου. Ποιοί ορίζουν τους νόμους σήμερα και πόσο ηθικοί είναι;
Ποιός ψήφισε την ασυλία των βουλευτών; Οι Πολιτικάντηδες. Αν οι Πολιτικάντηδες ήταν αξιοπρεπείς όφειλαν να αφήσουν τον Παπαδόπουλο να πολιτευθεί (μιας και αυτό είχε σκοπό να κάνει) ώστε να τον καταδικάσει (αν τον καταδίκαζε) ο λαός με την ψήφο του και όχι να τον καταδικάσουν εκείνοι για λογαριασμό του λαού. Αλλά που να τολμήσουν !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου